Veer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.179 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg har det sidste stykke tid haft rigtig mange plukveer, men idag føles det lidt anderledes... Jeg er 39+0, og det føles mere som om at det spænder sådan hen over toppen af maven - jeg har samtidig haft menstruations-agtige smerter, og kan også mærke de der smerter hen over toppen af maven, selv om jeg går rundt osv... kan det være starten på veer???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Janni.

Sender noget ve støv afsted til dig.

Min veer føltes som kraftige menstrations smerter 

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Sender noget ve støv afsted til dig.

Min veer føltes som kraftige menstrations smerter 

Tak for ve-støvet

Det virker som om de der spændinger i maven har taget lidt af igen, men den der menstruations-agtige murren i lænden er der stadig - så kan da håbe det er starten på en fødsel...

Anmeld

30. marts 2011

Muffinmus

mine start veer var som kraftigeplukveer bare meget meget anderledes på samme tidOg så med mange mens smerter...og kan huske jeg efter nogle timer tænkte,

Er det det?? det kan jeg sgu snild klare, så er det da heller ikke værre at føde end folk siger. MEN, jeg blev sgu snydt, kæft jeg havde lyst til at give min krop væk da de gode fødselsveer kom efter nogle timers tid...

Men opstarten er tit veer med måske 20 min mellemrum der lige varer 30 sek og så er væk igen eller endda mere eller mindre tid osv. Og så ofte enten med meget kraftige menssmerter, eller smerter i ben og lænd som absolut ikke kan tages med panoer, men hvor man måske stadig lige kan klemme et stykke brød ned:-)

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

mine start veer var som kraftigeplukveer bare meget meget anderledes på samme tidOg så med mange mens smerter...og kan huske jeg efter nogle timer tænkte,

Er det det?? det kan jeg sgu snild klare, så er det da heller ikke værre at føde end folk siger. MEN, jeg blev sgu snydt, kæft jeg havde lyst til at give min krop væk da de gode fødselsveer kom efter nogle timers tid...

Men opstarten er tit veer med måske 20 min mellemrum der lige varer 30 sek og så er væk igen eller endda mere eller mindre tid osv. Og så ofte enten med meget kraftige menssmerter, eller smerter i ben og lænd som absolut ikke kan tages med panoer, men hvor man måske stadig lige kan klemme et stykke brød ned:-)

det er lige nøjagtig sådan jeg havde - tænkte det var plukveer, men synes alligevel de var anderledes... men nu er det ligesom det er gået i sig selv igen... men havde godt nok ikke den vilde appetit til aften.... så bliver garanteret mega sulten når jeg vågner i nat

Anmeld

30. marts 2011

Muffinmus

skynd dig at få spist noget, om det så bare er is:-)

Går fødslen i gang skal du have al den energi du kan til at føde. som første gangs tager det jo snildt 12 timers tid fra start til slut og i den tid skal manb altså være ladet op:-)

Min sidste fødsel startede da jeg gik i seng...skod tidspunkit for var mega træt og så skulle man lige igennem en fødsel i stedet for at sove.

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

skynd dig at få spist noget, om det så bare er is:-)

Går fødslen i gang skal du have al den energi du kan til at føde. som første gangs tager det jo snildt 12 timers tid fra start til slut og i den tid skal manb altså være ladet op:-)

Min sidste fødsel startede da jeg gik i seng...skod tidspunkit for var mega træt og så skulle man lige igennem en fødsel i stedet for at sove.

Jeg regnede også med at tage lidt is senere - skal jo have lidt energi at tage af, hvis det bliver til noget... Nu er jeg 2. gangs-gravid, så håber ikke på 12 timer denne gang... Men kan bare huske fra 1. gang at jeg taklede veerne bedst ved at stå og gå rundt... Det tager jo også lidt kræfter...

Anmeld

31. marts 2011

Janni.

Hvordan står det til idag?

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Hvordan står det til idag?

Det går fint - der er bare ikke sket noget...  men har stadig flere smerter forneden end jeg plejer...

Anmeld

31. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har det sidste stykke tid haft rigtig mange plukveer, men idag føles det lidt anderledes... Jeg er 39+0, og det føles mere som om at det spænder sådan hen over toppen af maven - jeg har samtidig haft menstruations-agtige smerter, og kan også mærke de der smerter hen over toppen af maven, selv om jeg går rundt osv... kan det være starten på veer???

Knus

Jeps det kan det godt...men de kan sagtens gå i sig selv igen.
Som regel trækker de ned over lænen og ned i lårene når de virkeligt begynder.
Ikke altid naturligvis...men hos mange af os gør de.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.