Hejsa . .

til at filme en fødsel
Har nu ikke prøvet at filme en fødsel, men ville gerne, 2. gang glemte vi nemlig at gøre det, det var ellers meningen.
1 gang fødte jeg på sygehus, dejlig oplevelse tog 5 timer fra første vee ca. var 15 min på fødegangen før jeg fødte, så havde nær født i bilen!
2 gang fødte jeg så hjemme, da jeg føder hurtigt , super go oplevelse, som vi glemte at filme, fødte samtidig i vand, tog 1 ½ time fra første vee. JM nåede at være der i 20 min før jeg fødte, og hun blev ellers ringet på med det samme og stormede ud af døren 
3 gang (prøver at blive gravid
) skal det os være hjemme, ellers føder jeg i bil, og os fordi at sidst var fantastisk oplevese, og så må vi endelig huske at en skal filme, kunne være rigtig fedt 
Begge gange havde vi i alt med mig selv været 6 personer med til fødslen, og ville gerne have haft mandens mormor med og storesøsteren med os der 2 gang, men hun sov i sin seng ;P haha. Og mormoren var syg. Men ja, har intet imod et kamera filmer mig : ) Tror bare vi må have en person mere med til fødslen så, da 3 tager billeder og så skal 1 filme ;D Men skal skam nok finde en som vil med, tror det bliver mandens moster måske, så er der vist heller ikke plads til flere 
Anmeld