Bassemor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. oktober 2008

Rasmine

Hvordan går det med ørerne?

Jeg ville altså bestille en tid hos ørelægen, det skidt går ikke væk af sig selv.

Ville bestille tid nu, selvom det måske går bedre.
Næste gang I får brug for det, ER I inde i systemet, og behøver ikke vente på en tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2008

Millebasse

Er det måske mig du mener? blev lige lidt forvirret..

Anmeld

19. oktober 2008

Rasmine

Millebasse skriver:

Ja sgu.
Er du ikke Basse's mor?

Anmeld

19. oktober 2008

Millebasse

Mebach skriver:

Millebasse skriver:

Ja sgu.
Er du ikke Basse's mor?

JO!! Blev bare lige lidt forivrret.. Ikke så tit at der er en besked til mig

Jamen de skide ører vil bare ikke stoppe med at løbe!!!! Nu har han været på pencillin siden tirsdag og det hjælper bare ikke Begge ørerlæger i byen har haft ferie i denne uge, det er jo rigtig typisk, selvom hans ørelæge siger at jeg skal ringe for en akut tid, når han får møb! Men hva nytter det når han har ferie!! Men nu ringer jeg imorgen og håber på at han er tilbage fra ferie....

Tusind tak for din omtanke

Anmeld

19. oktober 2008

Rasmine

No worries!

Er jo selv ørebarns-mama, så kender alt til det.
Damen har vist ballade med ørerne igen, ligesom for 14 dage siden. Da skulle hun "bare" have dryppet ører, og så sku vi se tiden an. (ørelægen måtte simpelthen ikke få lov at kigge på ørerne.)
men nu MÅ vi vist afsted, og er der noget skal hun i narkose og have dem tjekket.

Mega nitte med de ører.

Håber altså I får en tid ved ørelægen SNART!

Anmeld

19. oktober 2008

Millebasse

Æv æv æv, håber at hun kan nøjes med endnu en drypning... det er slet ikk sjovt når de skal i narkose!

Det værste er at hver gang Basse får pencillin og vi så kommer til ørelæge, så får vi at vide at det er det forkerte han har fået! Men hvad skal man gøre når ørelægen aldrig er der!!??

Hidser mig bare en anelse op imorgen hvis vi ikke får en tid imorgen!!

Anmeld

21. oktober 2008

Millebasse

Så kom Bastian til ørelægen igår og den pencillin han har fået ved vagtlægen har overhovedet ikke haft nogen effekt Så nu er han på antibiotiske ørerdråber i stedet for!! Hvis de ikke holder op med at løbe af dem, skal jeg skylde med eddikevand i fem dage og så skal der podes fra ørerne! Stakkels dreng!!

Og noget helt andet er at han ikke behøver at have på udenfor?? Ørelægen sagde at når jeg selv vil have hue på, skal han også have det, men ikke før!! Og luften er bare sund for ham..... Den skulle jeg lige synke en ekstra gang! Ingen hue på udenfor? Men han må jo vide bedst....eller....

Nå, nu håber jeg i hvert fald at de øredråber virker....

Camilla - som har gjort det meste af huset rent...

Anmeld

21. oktober 2008

Tikki

Så kom Bastian til ørelægen igår og den pencillin han har fået ved vagtlægen har overhovedet ikke haft nogen effekt Så nu er han på antibiotiske ørerdråber i stedet for!! Hvis de ikke holder op med at løbe af dem, skal jeg skylde med eddikevand i fem dage og så skal der podes fra ørerne! Stakkels dreng!!

Og noget helt andet er at han ikke behøver at have på udenfor?? Ørelægen sagde at når jeg selv vil have hue på, skal han også have det, men ikke før!! Og luften er bare sund for ham..... Den skulle jeg lige synke en ekstra gang! Ingen hue på udenfor? Men han må jo vide bedst....eller....

Nå, nu håber jeg i hvert fald at de øredråber virker....

Camilla - som har gjort det meste af huset rent...

Pyha -eddikevand?? Den har jeg ikke hørt før......tager det bakterierne eller? Det lyder godt ikke rart for ham...håber det hele fortager sig snart.

Den med huen, har jeg hørt en del gange efterhånden - min mor ikke er til at overbevise om at Iza ikke behøver huen endnu, så hende fortæller jeg det meget ofte Min læge forklarede mig nemlig, at betændelse i ørene ikke kommer af den friske eller kolde luft, men af bakterier i mundhulen i forbindelse med evt. forkølelse. De "går" så igennem det eustatiske rør, der løber fra svælget til trommehulen og så opstår der betændelse....så den med huen er en skrøne big time...ligesom alt det andet fjollede noget med, at de bliver forkølet, hvis de fryser

Anmeld

21. oktober 2008

Millebasse

Jeanette skriver:

Pyha -eddikevand?? Den har jeg ikke hørt før......tager det bakterierne eller? Det lyder godt ikke rart for ham...håber det hele fortager sig snart.

Den med huen, har jeg hørt en del gange efterhånden - min mor ikke er til at overbevise om at Iza ikke behøver huen endnu, så hende fortæller jeg det meget ofte Min læge forklarede mig nemlig, at betændelse i ørene ikke kommer af den friske eller kolde luft, men af bakterier i mundhulen i forbindelse med evt. forkølelse. De "går" så igennem det eustatiske rør, der løber fra svælget til trommehulen og så opstår der betændelse....så den med huen er en skrøne big time...ligesom alt det andet fjollede noget med, at de bliver forkølet, hvis de fryser

Det med eddikevand ved jeg heller ikke rigtig...men det må jo virke siden han anbefaler det...det lyder bare lidt ulækkert!

Jamen, så må jeg bare tage mig sammen omkring det med huen! Det er bare svært når man har et ørebarn og tror at det kommer af vinden Bruger du slet ikke hue til hende udenfor så?? Hvornår tror du at du vil begynde at bruge den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.