Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mikkelmusen skriver:Mebach skriver:Har lige set Baronessen (Tak Astrid)Hun ER nu nice.Totally overgearet!I LOVE IT!!!Giver hende sgu ret, støvsugning ER bare IMMEDIATE SATISFACTION!!!hva bacon... fattede du intet af det jeg skrev?
Mebach skriver:Har lige set Baronessen (Tak Astrid)Hun ER nu nice.Totally overgearet!I LOVE IT!!!Giver hende sgu ret, støvsugning ER bare IMMEDIATE SATISFACTION!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka li ja skriver: jeg har 60% tilbageog så burde jeg jo egentlig ikke sidde her....da der er en masse der skal ordnes inden i morgen.
jeg har 60% tilbageog så burde jeg jo egentlig ikke sidde her....da der er en masse der skal ordnes inden i morgen.
Beklager, at jeg har været online - uden at deltage - men manden har sgu siddet med computeren hele aftenen ......
Mebach skriver:I øvrigt:Det hedder vel ikke dater, men dates?Mette - sproglig korrekt
ivfmarie skriver:Mebach skriver:I øvrigt:Det hedder vel ikke dater, men dates?Mette - sproglig korrektMette - pedantrisk flueknepper!
A date - two dates!Kind regards from the English teacher!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128