rengøring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. oktober 2008

bette

hej de damer.

ville lige høre jer om noget.. hvordan vasker i gulv.. altså mener med hvad? gulvklud og knæ eller hvordan?

skal ud og have købt så jeg kan vaske ordentlig gulv.. men hvaaa dælen skal man købe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2008

Loggidut

jeg har sådan en vileda moppe...den er bare dejlig, menj eg har sgu en lummer tanke om at det ikke bliver ordentligt rent...

men jeg elsker den, ingen våde hænder og ingen kontakt med det røv syge vand!

ellers er jeg til den gode gamle gulvklud

Anmeld

19. oktober 2008

LouiseViola

Sværger også til gulvklud! Det virker, og så fylder det ikke så meget i skabet

Anmeld

19. oktober 2008

Susan1978

Vi bruger gulvmoppe og så blir den skiftet ud ret tit.

eller Jannik bruger, det er mest ham der vasker gulv, men det er med tilhørende vride spand..

Min mor har sådan en for man klister kluden fast.. sådan en firkantet aflang en også med tilhørende vridespand, det er ret smart og efterlader ikke så mange "striber", som moppen.. vi har glat og lyst klikgulv og der kan det nogle gange godt ses hvis ikke moppen har været vredet rigtigt..

Susan

Anmeld

19. oktober 2008

Rasmine

Kommer vel lidt an på selve gulvet?

Er gulvet lakeret (og lidt glat-agtigt) er det nemmeste vel sådan en Vileda-børge som vrides i en vrider.

Vi har afhøvlede gulve, og de bliver altså mest rene med skrubbe+klud, det andet er for overfladisk.

Er det gulvtæppe du har, ville jeg nok bruge støvsuger, ellers bliver det vist noget sjask.

Anmeld

19. oktober 2008

Plysbjørnen

bette skriver:

hej de damer.

ville lige høre jer om noget.. hvordan vasker i gulv.. altså mener med hvad? gulvklud og knæ eller hvordan?

skal ud og have købt så jeg kan vaske ordentlig gulv.. men hvaaa dælen skal man købe

Min kære hr. kæreste bruger sådan en gulv svaber ting fra Melida? (tror jeg firmaet hed)... Ja også Ajax...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.