Alene - og forvirret ?? Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

An&Jo

lollandpigen skriver:

Vil lige tilføje at min ex -kæreste, fik samvær med min datter da hun var 3 måneder... Han havde hende hver anden weekend fra fredag kl 16 til søndag kl 16... Så kommer meget an på hvilket stats amt og hvordan situationen er....

Hold da op.. Det har jeg aldrig hørt om før.. Det ville aldrig ske oppe ved os er jeg ret sikker på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Lisbeth85

mortilj skriver:

Hvis han begynder at kræve mere end du mener barnet kan klare så synes jeg du skal gå til sf for de kigger KUN på barnet og ikke på forældrene

Ja, når han en dag kommer og siger, at nu vil han gerne til at have ham mere, så fortæller jeg ham, at så må han få en tid til os i SF... så tager vi den der igennem. De er prof. og ved, hvad der er bedst for babyen

Anmeld

30. marts 2011

An&Jo

Lisbeth85 skriver:

Ja, når han en dag kommer og siger, at nu vil han gerne til at have ham mere, så fortæller jeg ham, at så må han få en tid til os i SF... så tager vi den der igennem. De er prof. og ved, hvad der er bedst for babyen

Selvfølgelg hvis barnet er stort nok skal han have mere samvær.. Men uanset om man snakker godt sammen eller ej så skal man få en aftale i stand derinde for så er der ikke nogen der bagefter kan komme og blive sur over ordningen

Anmeld

30. marts 2011

lollandpigen

mortilj skriver:

Hold da op.. Det har jeg aldrig hørt om før.. Det ville aldrig ske oppe ved os er jeg ret sikker på..

Har en veninde der har oplevet det samme....

I mit tilfælde ammede jeg hende ikke mere, og faren ville rigtigt gerne være en del af hendes liv hvilket jeg også synes er okay.... En far er ligeså vigtigt som en mor....  

Anmeld

30. marts 2011

millesofie

Anonym skriver:

Hej piger .. 

Ja, nu er vi officielt ikke sammen mere og vi er stadig venner, men han siger at han vil have vores datter en hel dag, og han siger at han snart vil have hende en HEL weekend  
Åhh Guuud.. Hvad i alverden gør jeg i denne her situation?!
hvornår kan hun komme på weekend hos sin far, og hvordan og hvorledes.. ?? Er helt tom.. Det gør så ondt!!!!!! ARGH..

Sorry, det skulle lige ud.. :/

Det skal lige siges at vores datter er 5½ mdr 

gå rettens vej så har i alt på papir

men barnet skal være et år før det skal overnatte ifg loven

Anmeld

30. marts 2011

An&Jo

lollandpigen skriver:

Har en veninde der har oplevet det samme....

I mit tilfælde ammede jeg hende ikke mere, og faren ville rigtigt gerne være en del af hendes liv hvilket jeg også synes er okay.... En far er ligeså vigtigt som en mor....  

ja okay, men så har du vel også selv accepteret aftalen?? I mit tilfælde ville jeg ikke acceptere en overnatning før jeg er 180% sikker på at han ikke ryger hash mere.. min søn skal ikke opleve hans far skæv..

Anmeld

30. marts 2011

lollandpigen

mortilj skriver:

ja okay, men så har du vel også selv accepteret aftalen?? I mit tilfælde ville jeg ikke acceptere en overnatning før jeg er 180% sikker på at han ikke ryger hash mere.. min søn skal ikke opleve hans far skæv..

Børne sagkyndig og sagbehandleren i stats forvaltningen anbefalede det og fortalte at sådan var det tit... Jeg gik så med til at prøve det, og det er gået fint....

Er jo noget helt andet med en mand der ryger hash, min ex var jo helt normal og hverken drak eller røg noget lort, så selvføgelig er det forskelligt fra person til person og fra sag til sag det siger jo sig selv...

Anmeld

31. marts 2011

An&Jo

lollandpigen skriver:

Børne sagkyndig og sagbehandleren i stats forvaltningen anbefalede det og fortalte at sådan var det tit... Jeg gik så med til at prøve det, og det er gået fint....

Er jo noget helt andet med en mand der ryger hash, min ex var jo helt normal og hverken drak eller røg noget lort, så selvføgelig er det forskelligt fra person til person og fra sag til sag det siger jo sig selv...

samværet er ikke fastlagt på baggrund af hans hashrygning.. Det fik de nemlig først afvide bagefter det var blevet aftalt hvordan det skulle være..

må indrømme jeg aldrig har oplevet det er blevet gjort sådan før.. Jeg kender mange enlige mødre og fædre, og der er ingen af dem der har en sådan samværs ordning allerede så tidligt..

Anmeld

31. marts 2011

lollandpigen

mortilj skriver:

samværet er ikke fastlagt på baggrund af hans hashrygning.. Det fik de nemlig først afvide bagefter det var blevet aftalt hvordan det skulle være..

må indrømme jeg aldrig har oplevet det er blevet gjort sådan før.. Jeg kender mange enlige mødre og fædre, og der er ingen af dem der har en sådan samværs ordning allerede så tidligt..

Okay men det har jeg, og min veninde har også det, hendes søn var 2 måneder da de lavede aftalen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.