Gavekort sælges billigt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
526 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Na-Wi

Efter at en køber sprang fra 2 dage efter hun BURDE have indbetalt pengene  vil jeg prøve at sælge det igen

Gavekort er til men's room i København,   1 times dybdegående og afstressende massage .. Den perfekte gave til manden .. Udløber den 27 Januar 2012 .. Kortet har en værdi på 535 kr og sælges for 400 kr!! FÅ 135 KR GRATIS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Na-Wi

31. marts 2011

quar20

Naannaa87 skriver:

Efter at en køber sprang fra 2 dage efter hun BURDE have indbetalt pengene  vil jeg prøve at sælge det igen

Gavekort er til men's room i København,   1 times dybdegående og afstressende massage .. Den perfekte gave til manden .. Udløber den 27 Januar 2012 .. Kortet har en værdi på 535 kr og sælges for 400 kr!! FÅ 135 KR GRATIS

havde det ikke været i KBH ja så havde jeg sprunget på.. Det er LIGE hvad jeg ahr brug for

Anmeld

31. marts 2011

Na-Wi

quar20 skriver:

havde det ikke været i KBH ja så havde jeg sprunget på.. Det er LIGE hvad jeg ahr brug for

årh det var ellers ærgeligt :/ gavekortet kan kun benyttes af mænd må jeg hellere lige tilføje

Anmeld

31. marts 2011

quar20

Naannaa87 skriver:

årh det var ellers ærgeligt :/ gavekortet kan kun benyttes af mænd må jeg hellere lige tilføje

haha ja det kan jeg ikke prale med at jeg er

Anmeld

31. marts 2011

Na-Wi

quar20 skriver:

haha ja det kan jeg ikke prale med at jeg er

Anmeld

31. marts 2011

Na-Wi

Op det er et knald tilbud til dig der gerne vil forkæle din mand

Anmeld

31. marts 2011

Sasja77

Hej med dig:-)

Det vil jeg gerne købe! Men kan du ikke nok sende mig et billede af det så jeg kan se udløb og beløb på det? Det er virkelig ikke for at være på tværs! Har bare været uheldig før:-(

Med venlig hilsen
Sasja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.