Fra fest og farver til Familien Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2008

Kvindemin

Kanon kanon kanon

Åh ha, helt kanon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

SUPER godt skrevet og SÅ rigtigt, jeg kan virkelig genkende rigtig meget af det.....

Fik min første da jeg var 19 år

Hilsen

Lotte, nu med 5 skønne børn

Anmeld

19. oktober 2008

Tikki

Åh jeg elsker at læse noget, du har skrevet . Jeg kan virkelig bare så godt følge det, du skriver hver gang.

Selvom jeg er 30, så har jeg også hørt alle de spørgsmål, du skriver om her - ja, og hører dem sgu igen her 2. gang - ha ha: "Var det planlagt?" og "Det var da godt nok hurtigt lige efter, hva´"......prøv med tillykke i stedet

Nå, men ikke destomindre, så pakkede jeg sgu også blade, hårnåle, spænder, fladjern, hårtørrer, blade til vepauserne, et lille kryds og bolle-spil, en kæmpe slikpose, make-up og almindeligt tøj, som jeg da skulle have på hjem...ha ha ha - så selvom jeg var tæt på de 30 da jeg fødte, så var jeg sgu ligeså naiv

Anmeld

19. oktober 2008

Hyner

Tynen du kan da bare det der... Skrot BB og skriv de bøger som jeg og mange andre gider og læse... Du er da så sej og så lækker at alle de "såkaldte" (ekserne) venner er grønne af misundelse og den dag de så kommer til baby-tid fortryder de afviste dig... Jeg har på intet tidspunkt fortrudt jeg fik Emma så tidligt, tværtimod.... Men det du skriver er en tro kopi af min graviditet....

Du er fandme lovely....

Krams Henriette

Anmeld

19. oktober 2008

StephanieL

Det er bare så godt skrevet.
Jeg er selv RIGTIG ung, og har hørt mange flere kommentare..
Det er hård, men det er også med til at styre en selv, fordi man jo beviser man er en god mor.
Rigtig godt skrevet.

Anmeld

19. oktober 2008

Tynen

Tusinde tak for jeres søde ord!
Bliver totalt smigret

Anmeld

8. november 2008

Miamaja

Ja, 21 aar er ungt. men der er ingen alder paa hvornaar man er en god moar til sit barn. det er op til en selv

Anmeld

8. november 2008

twinboys

Miamaja skriver:

Ja, 21 aar er ungt. men der er ingen alder paa hvornaar man er en god moar til sit barn. det er op til en selv

Nemlig...

Anmeld

8. november 2008

stine_olesen

Den er sindsyg godt skrevet og bare så rammende, 21 er jo ikke så ung igen, havde du været 14-15 år ville du har været lige til de unge mødre.

Tror gerne på at folk der ud har fordomme af den anden verden når de ser en ung mor, hvilket egentlig ikke giver mening, vi skal da kun tilbage til min bedste forældres tid, hvor der var 10 år mellem manden og kvinden og ungerne skulle fødes tidligt så der var hjælp i marken sååå..

Held og lykke med det

KH Stine

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fantastisk godt skrevet!!!! Ninja-chop!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.