Maria<3 Nyfødt---Til nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Hvorfor havde Maria Grace alarm--- Var det når hun var blevet opereret og var af stor overvågning eller var det en hun havde i længere tid???

Malucca havde også en, indtil hun var 8 mdr. Puha jeg synes det var så svært da hun skulle af med den igen.

og Ja Maria er jo smuk som altid, ligefra hun var en bette mus og så frem til nu hvor hun er en stor mus

Hun havde den fast de 2 måneder vi var indlagt i Odense. Så havde hun den også når vi har nede og få ballonudvidelse.

Jeg hadede den også bare Var så skide bange for om den gik i gang..Jeg har endda kommet til at tage den fra uden at slukke Så er der godt nok alarm..

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Hun havde den fast de 2 måneder vi var indlagt i Odense. Så havde hun den også når vi har nede og få ballonudvidelse.

Jeg hadede den også bare Var så skide bange for om den gik i gang..Jeg har endda kommet til at tage den fra uden at slukke Så er der godt nok alarm..

Tak

Nuur, Malucca havde sin på døgnet rundt de første 6 mdr. derefter de næste 2 mdr. når hun sov og spiste. Hun fik den, efter hun blev kvalt.

Hendes er gået i alarm mange gange, hvilke jeg jo så er glad for, da det var derfor hun fik den, og jeg så kunne nå at reagere. Så nej jeg hadede den ikke, jeg hadede da hun skulle af med den, for det var en enorm tryghed for mig, at hun havde den.

Anmeld

31. marts 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Nuur, Malucca havde sin på døgnet rundt de første 6 mdr. derefter de næste 2 mdr. når hun sov og spiste. Hun fik den, efter hun blev kvalt.

Hendes er gået i alarm mange gange, hvilke jeg jo så er glad for, da det var derfor hun fik den, og jeg så kunne nå at reagere. Så nej jeg hadede den ikke, jeg hadede da hun skulle af med den, for det var en enorm tryghed for mig, at hun havde den.

Blev kvalt??

Jeg havde det så lige modsat med den alarm, men vi har så heldigvis ikke prøvet at den gik i gang..Det er nok derfor

Anmeld

31. marts 2011

Karo

Hvor er hun dog bare en køn lille pige

Det må være dejligt med en søster der kan tage så dejlige billeder.

Anmeld

31. marts 2011

Laulund87

Karo skriver:

Hvor er hun dog bare en køn lille pige

Det må være dejligt med en søster der kan tage så dejlige billeder.

Mange tak

Ja det er det Hun er hele tiden klar med det kamera og jeg forsøger at undgå det

Anmeld

1. april 2011

Klumpe-dumpe

Blev kvalt??

Jeg havde det så lige modsat med den alarm, men vi har så heldigvis ikke prøvet at den gik i gang..Det er nok derfor

På Neo, havde hun nogle små fejlsynkninger, hvor de lige havde hende oppe og "banke" hende.

Da vi havde været hjemme i 2 uger, havde hun en alvorlig fejlsynkning, hvor hun blev kvalt hun blev genoplivet af morfar  (og det var først der hun fik appnøpalarmen)

(og akutbilen-lægen kom hurtigt og tog over)

Hun kastede op igennem næsen, og når det så ikke kunne komme ud, pga. pladsen/mængden, så var der tilbageløb til luftrøret, og da hun var så lille, havde hun ikke krafter til at hoste det op. Så derfor var jeg meget glad for den alarm.

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Hej Charlotte.

Så kom du endelig herind for alvor, og du er så hjertelig velkommen.
fra Tina.

Anmeld

1. april 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

På Neo, havde hun nogle små fejlsynkninger, hvor de lige havde hende oppe og "banke" hende.

Da vi havde været hjemme i 2 uger, havde hun en alvorlig fejlsynkning, hvor hun blev kvalt hun blev genoplivet af morfar  (og det var først der hun fik appnøpalarmen)

(og akutbilen-lægen kom hurtigt og tog over)

Hun kastede op igennem næsen, og når det så ikke kunne komme ud, pga. pladsen/mængden, så var der tilbageløb til luftrøret, og da hun var så lille, havde hun ikke krafter til at hoste det op. Så derfor var jeg meget glad for den alarm.

Puha så kan jeg godt forstå du var glad for den

Hvor lyder det bare grimt! Men sikke en morfar

Anmeld

1. april 2011

Laulund87

Bondepigen skriver:

Hej Charlotte.

Så kom du endelig herind for alvor, og du er så hjertelig velkommen.
fra Tina.

Tusind tak

Jeg har læst din tråd og du får lige en KÆMPE

Du skriver bare hvis det er, men det ved du jo

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Tusind tak

Jeg har læst din tråd og du får lige en KÆMPE

Du skriver bare hvis det er, men det ved du jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.