Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Synes du? Tak
Synes du? Tak
Ja, jeg kan tydeligt se det er hende. Altså de fleste babyer er jo søde, men for dem der ikke kender dem, ligner de jo ikke rigtig "noget".. (andet end en sød baby)...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hold nu op hvor er hun dejlig, Charlotte!!!! det ser så voldsomt ud med den tube i næsen på de første billeder, men så når man til de sidste og så er hun bare frisk og frejdig og fuld af spilopper (ser det ud til) og sikke nogle øjne!!! hun ligner da forresten sin moar frygtelig meget, hva?
Laulund87 skriver: Ja jeg havde advaret jer med spam Er så stolt af min lille viljestærke pige Forresten er alle billeder taget af amatørfotografen, aka min søster, aka Dinna88
Ja jeg havde advaret jer med spam Er så stolt af min lille viljestærke pige
Forresten er alle billeder taget af amatørfotografen, aka min søster, aka Dinna88
Ihh, hvor ser hun bare sød og dejlig ud En glad lille gavstrik
hvor er hun bare fin og sød
AnneBJ skriver: Ja, jeg kan tydeligt se det er hende. Altså de fleste babyer er jo søde, men for dem der ikke kender dem, ligner de jo ikke rigtig "noget".. (andet end en sød baby)...
Hvor er du sød!
Tjuhl skriver: hold nu op hvor er hun dejlig, Charlotte!!!! det ser så voldsomt ud med den tube i næsen på de første billeder, men så når man til de sidste og så er hun bare frisk og frejdig og fuld af spilopper (ser det ud til) og sikke nogle øjne!!! hun ligner da forresten sin moar frygtelig meget, hva?
Gør hun?? Ihh tror jeg elsker dig nu Trine!
Vi får altid at vide at hun er fars pige, ligner far osv. Far, far, far
Ja hun er fuld af energi og ballade, kan næsten ikke følge med
JustAnotherName skriver: Ihh, hvor ser hun bare sød og dejlig ud En glad lille gavstrik
Tusind tak
lion skriver: hvor er hun bare fin og sød
Tak
Laulund87 skriver: Gør hun?? Ihh tror jeg elsker dig nu Trine! Vi får altid at vide at hun er fars pige, ligner far osv. Far, far, far Ja hun er fuld af energi og ballade, kan næsten ikke følge med
arh ved du nu hvad! det sir de også i den anden del af familien her. især da hun fik tænder da hun var 4 måneder "jamen der er TYYYYPISK vores familie" hørte jeg. nåhnåh, men JEG fik altså tænder da jeg var 3 måneder, så det er også TYPISK min familie, basta
Tjuhl skriver: arh ved du nu hvad! det sir de også i den anden del af familien her. især da hun fik tænder da hun var 4 måneder "jamen der er TYYYYPISK vores familie" hørte jeg. nåhnåh, men JEG fik altså tænder da jeg var 3 måneder, så det er også TYPISK min familie, basta
Haha lige netop sådan noget der ser jeg også voldsomt frem til! Min svigermor kan nemlig forudsige og forklare ALT!!
Men ja, jeg er helt enig i, at Maria ligner sin mor! (og det gør Sol jo i øvrigt også!)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128