barsel før tid, hvad skal man så lave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

SaNiNa

nellemann24 skriver:

det lyder rigtig skønt, min familie borr ca 30 halv time her fra. men min svigermor bor ude i højby og er ved at gå på persion. så hun glæder sig rigtig meget til at blive farmor..

jeg har altid været vand til at have en have og masse af plads, men sådan er det ikke i byen, så derfor er vi på vente liste til at leje et række-hus imens vi spare op til drømme huse..

men det må være rart have en barnepige lige ned under.. og det samhold man kan have

Min forældre bor i svendborg så vi har også en lille køretur, men så er der altid aftensmad

Jeg er opvokset i villa, men volvo og vovse så have har jo været en stor del af det og nyder også som i går hvor vi har været i haven og så diverse ting som vi kan hygge med til sommer og fået sat en gynge op til Nicklas hvilket også var meget sjovt.

Er rigtig glad for at have min svigerforældre lige neden under som vi blev kald på ouh sidste uge til min mormor tog de ham jo med det samme og vi skulle ikke først hen og pakke ham ind og så ud at køre sætte ham af og hente ham midt på natten igen. men blev puttet i egen seng og var jo hjemme.

og selvom vi bor så tæt på hinanden er det jo ikke hverdag vi ses eller nu her mens manden køre 2-3 uger ude så spiser vi med neden under da jeg ikke kan tåle at stå så længe og lave mad eller klare ham selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

nellemann24

Sanne og Nicklas skriver:

Min forældre bor i svendborg så vi har også en lille køretur, men så er der altid aftensmad

Jeg er opvokset i villa, men volvo og vovse så have har jo været en stor del af det og nyder også som i går hvor vi har været i haven og så diverse ting som vi kan hygge med til sommer og fået sat en gynge op til Nicklas hvilket også var meget sjovt.

Er rigtig glad for at have min svigerforældre lige neden under som vi blev kald på ouh sidste uge til min mormor tog de ham jo med det samme og vi skulle ikke først hen og pakke ham ind og så ud at køre sætte ham af og hente ham midt på natten igen. men blev puttet i egen seng og var jo hjemme.

og selvom vi bor så tæt på hinanden er det jo ikke hverdag vi ses eller nu her mens manden køre 2-3 uger ude så spiser vi med neden under da jeg ikke kan tåle at stå så længe og lave mad eller klare ham selv.

ja vi bor tæt på hinanden..

ja det er rart, min svigermor glæder sig meget til at skal være barnepige, for morten har en datter fra tidligere og det går ikke rart godt..

og min far har knogle kræft, så han kan ikke så meget, men han elsker også børn. men jeg har 6 storebror og de har næsten børn alle sammen. så min mor og far har masse børnebørn. men glæder mig meget til at have en lille en hver dag...

man kan jo kun tag en dag af gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.