barsel før tid, hvad skal man så lave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.988 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

nellemann24

så har man fået at vide at man skal på barsel fra og med i dag.. så nu skal jeg finde ud af hvad jeg skal lave de næste 4 månede, imens jeg venter på lille nellemann.. hvad kan man dog lave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Mira0911

Hvordan kan det lade sig gøre 4 mdr før termin? 

Det kan man da ikke?

Anmeld

31. marts 2011

quindelist

nellemann24 skriver:

så har man fået at vide at man skal på barsel fra og med i dag.. så nu skal jeg finde ud af hvad jeg skal lave de næste 4 månede, imens jeg venter på lille nellemann.. hvad kan man dog lave

Jeg har gået hjemme siden jeg var i uge 12 -er 18+2 i dag.

Man VED man keder sig når man køber abonnement til nutv og ser samtlige afsnit af de unge mødre på en uge...........!!

Jeg nusser i øvrigt rundt og ordner småprojekter i lejligheden, og en frokost med en veninde bliver det også til i ny og næ.
Jeg går dog også til div lægekontroller på Riget, -er afsted cirka en gang om ugen -så går den dag

Min plan er ellers at få læst alle de bøger jeg ellers aldrig får læst fordi jeg til daglig får opfyldt min læselyst til fulde på universitetet, men det går godt nok lidt trægt med det projekt.

Hvis du ser lyset og finder på genialt -så hører jeg gerne om det

Anmeld

1. april 2011

SaNiNa

4 måneder før det har jeg godt nok aldrig hørt om hvem er det som siger du skal det?

Jeg går sygmeldt og går fra 4 uger før hvis jeg ikke var sygmeldt ville jeg gå fra 8 uger før.

Men ja tiden er pænt lang, men nu har jeg med begge mine graviditeter været senge liggende så har kun kunne læse og se tv og hvis jeg stadig skal ligge i sengen så skal jeg helt sikkert også have den store pakke med alle kanaler for hvor er tiden dig bare lang lang lang.

Så finde nogle gode bøger

Anmeld

1. april 2011

nellemann24

MoarJ skriver:

Hvordan kan det lade sig gøre 4 mdr før termin? 

Det kan man da ikke?

jeg har fået et mindre bækkenløsning.. og mit arbejde synes sammen med jordmoren at jeg skal gå fra.. men føler ikke selv at jeg skulle på barsel

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

nellemann24 skriver:

jeg har fået et mindre bækkenløsning.. og mit arbejde synes sammen med jordmoren at jeg skal gå fra.. men føler ikke selv at jeg skulle på barsel

Okey... Det vil jeg nok kalde en sygemelding i stedet for... 

Barsel kan man gå fra til 8 eller 4 uger før termin... 

Jeg er selv sygemeldt frem til jeg går fra til barsel 4 uger før termin... 

Hvornår har du termin?

Anmeld

1. april 2011

SaNiNa

nellemann24 skriver:

Så skal du da sygmeldes og ikke bruge af din barsel har altså aldrig hørt om nogen som er gået fra 4 måneder før.

Er selv sygmeldt frem til fødsel altså 4 uger før termin og ikke på barsel.

Syntes lige du skal snakke med din arbejdsgiver for det lyder helt forkert.

Har du fået henvisning til fys med bækkenløsning jeg skal nemlig nu her og høre at de skulle være gode til at give nogle øvelse og hvordan man klare hverdagen.

Anmeld

2. april 2011

nellemann24

Sanne og Nicklas skriver:

Så skal du da sygmeldes og ikke bruge af din barsel har altså aldrig hørt om nogen som er gået fra 4 måneder før.

Er selv sygmeldt frem til fødsel altså 4 uger før termin og ikke på barsel.

Syntes lige du skal snakke med din arbejdsgiver for det lyder helt forkert.

Har du fået henvisning til fys med bækkenløsning jeg skal nemlig nu her og høre at de skulle være gode til at give nogle øvelse og hvordan man klare hverdagen.

undskyld så sygmeldt, men stadig træls at gå hjemme.. mangler at bruge noget alt den energi man har...

Anmeld

2. april 2011

nellemann24

nellemann24 skriver:

undskyld så sygmeldt, men stadig træls at gå hjemme.. mangler at bruge noget alt den energi man har...

jeg er uddannet massør, så har fået min gammel chef til at sætte det på plads hvis han kan ellers har jeg en del opgaver jeg hygge mig med hver aften...

Anmeld

2. april 2011

nellemann24

MoarJ skriver:

Okey... Det vil jeg nok kalde en sygemelding i stedet for... 

Barsel kan man gå fra til 8 eller 4 uger før termin... 

Jeg er selv sygemeldt frem til jeg går fra til barsel 4 uger før termin... 

Hvornår har du termin?

er sat til den 24/7 og det hedder jo sygmelding men kommer jo ikke ud og arbejde før efter min barsel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.