Karin-navnet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Pigent

Anonym skriver:

Vi har et problem! Vi vil gerne opkalde vores kommende datter efter farmor Karin. Min mand synes det er et meget smukt navn, meeeen det gør jeg ikke helt! Men jeg vil gerne opkalde vores datter efter hende, da hun har en helt speciel betydning for dette kommende barn (termin juli).

Vi har prøvet at lege lidt med navnesammensætning, hvor Karin indgår og med noget, der kommer af Karin (Karina f.eks.), men vi sidder totalt fast. Skal vi give vores datter et navn jeg ikke er helt med på (men forhåbentlig kommer til at elske) eller har I nogle Karin-forslag? 

Takker hundrede gange for kreative forslag. Kan sige, at hendes brødre hedder Aleksander og Johannes

Har lige fundet nogle navne
Katharina/Katarina
Kathrine
Katinka 
ellers så tænker jeg at i kunne bruge det som mellemnavn
Emma Karin,Mathilde Karin osv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

SimoneL

sus82 skriver:

Hvad med Kari?? Ved ikke om man må...??

Kari er SÅ fint!

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Tak for responsen, piger!

De sammensætninger vi havde snakket om var Anna Karin, som nogle også foreslår, og Karin Maria, men if all else fails, så bare Karin. Vi hælder nok mest til Anna Karin, så vi håber at farmoren går med til det

Hvordan har I det med Anna Karin?

Anmeld

30. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Vi har et problem! Vi vil gerne opkalde vores kommende datter efter farmor Karin. Min mand synes det er et meget smukt navn, meeeen det gør jeg ikke helt! Men jeg vil gerne opkalde vores datter efter hende, da hun har en helt speciel betydning for dette kommende barn (termin juli).

Vi har prøvet at lege lidt med navnesammensætning, hvor Karin indgår og med noget, der kommer af Karin (Karina f.eks.), men vi sidder totalt fast. Skal vi give vores datter et navn jeg ikke er helt med på (men forhåbentlig kommer til at elske) eller har I nogle Karin-forslag? 

Takker hundrede gange for kreative forslag. Kan sige, at hendes brødre hedder Aleksander og Johannes

Tag Karin og indgå ingen kompromisser Jeg synes navnet er rigtig pænt

Anmeld

3. april 2011

Mulse-mor

Personligt synes jeg at det bliver for bøvlet når man skal kalde et barn to navne. Altså Anna Karin. Så jeg synes også at enten skal I kalde hende Karin eller lave formen lidt om, så det bliver Karina eller Kari. Men det er bare min mening.

Anmeld

3. april 2011

misslea

Anna Karina...

Ellers kunne det være..

Mille Karin

Ina Karin

Nanna Karin

Anmeld

3. april 2011

Vial

sus82 skriver:

Var lige inde og kigge  - Kari er godkendt. Det er Karinmaria også, det er egentligt meget sødt synes jeg.

Ja, det er da flot!

Hilsen fra Karina Maria

Anmeld

3. april 2011

Vial

Hvad med Karen? Hvis det ikke behøves at være helt tæt på.

Det er meget sødt, synes jeg. Tænk bare på sangerinden Karen (og ikke din gamle historielærer..)

Anmeld

3. april 2011

tine1985

Min første tanke da jeg læste dit indlæg var også Anna Karin 

Anmeld

3. april 2011

DLM

Anna Karin er da rigtig sødt, men skal hun så hedde Anna Karin og så bare kaldes Anna eller begge navne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.