Karin-navnet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.204 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

Vi har et problem! Vi vil gerne opkalde vores kommende datter efter farmor Karin. Min mand synes det er et meget smukt navn, meeeen det gør jeg ikke helt! Men jeg vil gerne opkalde vores datter efter hende, da hun har en helt speciel betydning for dette kommende barn (termin juli).

Vi har prøvet at lege lidt med navnesammensætning, hvor Karin indgår og med noget, der kommer af Karin (Karina f.eks.), men vi sidder totalt fast. Skal vi give vores datter et navn jeg ikke er helt med på (men forhåbentlig kommer til at elske) eller har I nogle Karin-forslag? 

Takker hundrede gange for kreative forslag. Kan sige, at hendes brødre hedder Aleksander og Johannes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

sus82

Hvad med Kari?? Ved ikke om man må...??

Anmeld

29. marts 2011

Maja88

Jeg kan godt lide kombinationen Anna Karin

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

sus82 skriver:

Hvad med Kari?? Ved ikke om man må...??

Det kender jeg da i hvert fald én der hedder

Synes også Anna Karin er flot - og det passer pænt med brødrenes navne som jo også er lidt lange

Anmeld

29. marts 2011

sus82

Var lige inde og kigge  - Kari er godkendt. Det er Karinmaria også, det er egentligt meget sødt synes jeg.

Anmeld

29. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Vi har et problem! Vi vil gerne opkalde vores kommende datter efter farmor Karin. Min mand synes det er et meget smukt navn, meeeen det gør jeg ikke helt! Men jeg vil gerne opkalde vores datter efter hende, da hun har en helt speciel betydning for dette kommende barn (termin juli).

Vi har prøvet at lege lidt med navnesammensætning, hvor Karin indgår og med noget, der kommer af Karin (Karina f.eks.), men vi sidder totalt fast. Skal vi give vores datter et navn jeg ikke er helt med på (men forhåbentlig kommer til at elske) eller har I nogle Karin-forslag? 

Takker hundrede gange for kreative forslag. Kan sige, at hendes brødre hedder Aleksander og Johannes

Kari, Karia, Karianne, Karima, Karine.

http://www.acthon.dk/bettina/nyttigt/navne/k_piger.html

Anmeld

29. marts 2011

LBK

Hvad med at bruge det som mellemnavn???

Anmeld

29. marts 2011

GitteC78

Katarina er da også meget sødt

Anmeld

29. marts 2011

Rkb25

Jeg har en bekendt som hedder Karinette - det synes jeg egentlig er meget fint

Anmeld

29. marts 2011

Ciss

Man kan jo tilføje et fornavn nr to f eks

Karin Beate

Karin Leanne

Karin Louise

Eller lade Karin være navn nr to f eks

Liv Karin

Sol Karin

Ida Karin

Eller bruge en variant f eks

Ea Karine

Karianne

Kari Maria

Kari-Lise

Lykke til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.