Jeg forstår nok ikke rigtig din samvittighedkvaler, men mpske er det fordi jeg læser det forkert: men tænker du at du har dårlig samvittighed over at han ikke hænger på din arm mens du laver mad og andet eller over at han sidder i skråstolen?
Personlig har jeg med den første været total modstander af skråstol og har slet ikke haft den indenfor mine døre, jeg gik ind for at han skulle ligge på gulvet og udvikle sig. Men han hang bestemt ikke på en arm konstant, der skal jo også gøres noget, men tror han udvikler sig bedre.
Men jeg må da indrømme at jeg så sent som idag, har sendt bud efter en skråstol til at hjælpe mig nu lillebror er kommet til verdenen. Der er simpelthen ike altid hænder nok, og han er ikke altid tilfreds med at ligge selv, så nu må det afprøves.
Men jeg synes bestemt ikke du skal have dårlig samvitteghed over at de nogle gange må ligge selv, men skråstolen kan da diskuteres, men tror da ikke de får varige men fordi man 'babysitter' med den indimellem.
Men fej du bare den dårlige samvittighed af vejen, de vil såmænd sikekrt gerne nyde verden lidt uden at der er en der digge digger konstant
Anmeld