Dræn og andre huller i hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Rosa

idamaria83 skriver:

Annika har også fået lagt dræn i - temmelig sikkert ved samme ørelæge tror jeg! Jeg synes det allerværste var, da hun vågnede fra narkosen og bare kastede sin lille krop rundt, så jeg knap nok kunne holde hende - hun var 1½ år og er jo lille af sig, så det var ikke meget krop at holde styr på, men svært var det!! Men jeg synes faktisk, selve operationen var hurtigt overstået. Narkosemasken tog hun også flot, da hun havde været vant til maske mod astmatisk bronkitis, og vi havde forberedt hende ved at snakke om den...

Men den virkning det dræn havde var FANTASTISK - lige pludselig galopperede sproget afsted og pigebarnet har 7-9-13 stortset ikke haft en sygedag siden (eller det passer ikke...men maks 8 dage tilsammen inkl. en omgang skoldkopper) - og til april er det 2 år siden hun fik drænene i! Håber Jonte er den samme type succeshistorie!

Jonte har også Ast. Bronk. og får maske 2 gange dagligt - men det er endnu så tidligt at han ikke rigtigt har vænnet sig til det endnu. Han lå helt stille de første 10 sekunder og begyndte så at kæmpe imod med hele kroppen - åååh, det var rædselsfuldt at høre ham skrige inde bag den dumme sorte gummimaske  Fy for pokker!!! Men nu er farmand ved at putte ham, og vi har faktisk haft en rimelig dag - vi har ihvertfald grinet meget. De nye lyde han er begyndt at sige allerede er superbedårende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Milka

puuuuh det skal vi på torsdag hvor luca skal have lagt dræn i begge ører kl. 8.40. det er et større planlægningsarbejde når det ene barn skal faste og den anden helst ikke skal spise foran den første når hun nu ikke må. heldigvis kommer mormor og hjælper

tak for dette indlæg, der kom på det helt rette tidspunkt. glæder mig bare til det er overstået.

Anmeld

29. marts 2011

oo

ydrk!  altså jeg kan kun huske at min ældste lillesøster var konstant døv på ørerne pga alt det her og hele tiden fik lagt dræn. og så kan jeg se i den lille notesbog min mor skrev i til mig da vi var små, at jeg een gang gav min søster et ordentlig gok i nødden (jeg var ca 3 hun var ca 1) og sagde at "det er IKKE sjovt at være storesøster mere!" - fordi det var så hårdt. jeg kan bare huske hun græd meget. og at hun talte et volapyk sprog som kun jeg kunne afkode.

men idag er hun dejlig og hører ...nogenlunde

jeg  for at Jonte er wonderkid med de dræn der og I aldrig aldrig skal igennem narkose med ham igen! tænk lige, jeg var første gang i narkose da jeg var 27  

Anmeld

29. marts 2011

Klitgaard

Dejligt for jer alle det nu er overstået.

Mit mellemste barn Emile skal have fjernet mandler og muligvis også polypper og jeg hader bare hun skal i narkose det tager hvis en god times tid den operation hun skal igennem frygter det bare

Knus Rikke

Anmeld

29. marts 2011

Skouboe

Rosa skriver:

Han er faktisk på pennicilin nu her, da han har haft en slem forkølelse, så den burde vel dække ham ind? Eller? 

Ja, det burde dække ham ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.