Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min gik da jeg ikk var ret langt henne.. og så igen da jeg var i uge 37.. fødte i uge 38..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
uhh ha så tror jeg det er ved og være tid,, hvid du gør sådan smiler,
det gør det også ved mig, det stikker og klør.
iii altså spændene spændene.
du må lige melde tilbage en af dagene
Meilby skriver: Min slimprop gik fredag aften omkring kl. 21 og Phillip er født lørdag formiddag kl. 09.52 Mine første veer kom kort tid efter slimproppen gik
Min slimprop gik fredag aften omkring kl. 21 og Phillip er født lørdag formiddag kl. 09.52 Mine første veer kom kort tid efter slimproppen gik
jeansmummie skriver: uhh ha så tror jeg det er ved og være tid,, hvid du gør sådan smiler, det gør det også ved mig, det stikker og klør. iii altså spændene spændene. du må lige melde tilbage en af dagene
Dejligt navn i har valgt det kan jeg rigtig godt lide
Pallemor skriver: Det var hurtig ejjj håber godt nok snart der sker noget mere så
Det var hurtig ejjj håber godt nok snart der sker noget mere så
Krydser fingre for dig og sender masser af ve støv Håber snart i får jeres lille guldklump at se
9510 skriver: Min gik 10 timer før sønnike kom ud.. Kan ikke huske hvordan det var med den store
Min gik 10 timer før sønnike kom ud..
Kan ikke huske hvordan det var med den store
kiwifrugten skriver: Dejligt navn i har valgt det kan jeg rigtig godt lide
Vi synes ihvertfald også selv det er et skønt navn og det passer lige til vores lille krudtugle Du har måske en med samme navn?
Pallemor skriver: Weee.. Håber sådan der også snart sker noget
Weee.. Håber sådan der også snart sker noget
Sender en masse vestøv til dig
Meilby skriver: Krydser fingre for dig og sender masser af ve støv Håber snart i får jeres lille guldklump at se
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128