Fra slimprop til fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.375 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Pallemor

Hej allesammen. Er lidt nysgerrig på at høre om der er nogen hvis slimprop gik kort tid før fødsel?.. Jeg er selv 39+6 i dag og min gik i lørdags og resten er kommet her til eftermiddag i en klump måske det et tegn? Håber virkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

9510

Min gik 10 timer før sønnike kom ud..

Kan ikke huske hvordan det var med den store

Anmeld

29. marts 2011

jeansmummie

hejsa.

jeg fik min lille noah den 13 september, det er ikke så lang tid siden, men min slimprop gik uge 38 pluds 4 og jeg fødte uge 39 pluds 2.

de kloge siger der kan går alt i mellem 2 dage og 14 dage men du er jo rimlig langt henne mon ikke din krop er ved og gøre sig klar til og bringe dit vidunder til verden her inden for nærmeste uge

Anmeld

29. marts 2011

kiwifrugten

min gik i sidste uge og nu er jeg i uge 36, har læst mig til den godt kan gå og at der ikke nødvendigvis sker noget ved det

Men krydser fingre for at det er et tegn så du snart kan få bebs ud :-)

Anmeld

29. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Pallemor skriver:

Hej allesammen. Er lidt nysgerrig på at høre om der er nogen hvis slimprop gik kort tid før fødsel?.. Jeg er selv 39+6 i dag og min gik i lørdags og resten er kommet her til eftermiddag i en klump måske det et tegn? Håber virkelig

lægerne sagde til mig det havde ikke noget at sige.....
men altså... min slimprop gik kl 20.30 om lørdagen og jeg havde født søndag kl 18.06....... og hun kom 1 måned før tid... :-)

Anmeld

29. marts 2011

jeansmummie

er du meget, meget , meget træt idag?

altså ud over det normale gravid træthed hihi

jeg får det i hvertfald sådan at jeg meget gerne vil sove hele dagen og lige pludselig så kommer det,!?

men det kunne godt lyde som om du er snart,,

iii spændene,, w støv er sendt her fra

Anmeld

29. marts 2011

LRJ

Pallemor skriver:

Min gik med en Stor klat med blod i (ad ad) 6 timer før jeg fødte og 1 time efter første ve men den var gået et par gange før uden blod i

Anmeld

29. marts 2011

Pallemor

jeansmummie skriver:

er du meget, meget , meget træt idag?

altså ud over det normale gravid træthed hihi

jeg får det i hvertfald sådan at jeg meget gerne vil sove hele dagen og lige pludselig så kommer det,!?

men det kunne godt lyde som om du er snart,,

iii spændene,, w støv er sendt her fra

Tak det kan bruges.. Er rigtig træt i dag ligger og skal sove morfar nu, hvilket jeg ikke har gjort før så vi tager det som et tegn haha.. Det stikker og jager også i underlivet..

Anmeld

29. marts 2011

Pallemor

kiwifrugten skriver:

min gik i sidste uge og nu er jeg i uge 36, har læst mig til den godt kan gå og at der ikke nødvendigvis sker noget ved det

Men krydser fingre for at det er et tegn så du snart kan få bebs ud :-)

Tak håber også snart hun kommer ud til os...

Anmeld

29. marts 2011

Meilby

Min slimprop gik fredag aften omkring kl. 21 og Phillip er født lørdag formiddag kl. 09.52 Mine første veer kom kort tid efter slimproppen gik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.