Det med at slå en prut.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2008

Loggidut

er der mon andre af jer der har kunst-pruttere?

ja det lyder både vulgært og ulækkert, men det er virkelig til stor morskab herhjemme...lol, for tif kan altså gøre det med at slå en prut til en stor kunst!

hun sidder stille, løfter sig så let fra stolen, eller hælder til den ene side, og vola, så levere hun prutten...hun gør sig virkelig umage for at trække den i langdrag...og vi er self. alle flade af grin, og bagefter retter ungen sig op...storsmilende og klapper i sine små hænder...låååål

når hele senen er overstået kan hun så bruge nogle minutter til at sidde og blive gasblå i ansigtet fordi hun forsøger at klemme en ekstra en ud...

det med de små ikke har styr på bagdelen er altså kun delvist rigtigt, hun ved udmærket hvad muskler det er hun skal klemme sammen for at få os andre til at segne om af grin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2008

Tynen

HAHA
Hvor er hun sød.
Hun besidder fuldstændig samme evne som manden i huset herhjemme gør.
Det er så bare knapt så charmerende

Anmeld

19. oktober 2008

Loggidut

ja sjovt nok ligner hun Michael i den situation, de eneste forskelle er at han ikke klapper når han er færdig...og vi griner heller ikke af det...

Anmeld

19. oktober 2008

Kaufie

Hahaha - ja, det er da sjovt nå de små prutter - men hvor går grænsen mon til det bliver pinligt...??

Kender godt det med at mand og ja, her er det så søn, sidder og prutter..... De griner af hinanden - og mor griner med - selv om hun mener faren burde holde lidt igen.....

Anmeld

19. oktober 2008

Tikki

HA HA HA HA HA Hvor er det bare sjovt at hun gør det.
Mit dp-barn gør noget ligende, når han sidder i højstolen - han letter sig også forsigtigt og trykker og så kommer der et højt: "ahhhhhhh" bagefter og han storgriner. Iza kigger helt fornærmet på ham og siger: "ej"....tror hun har et efter hendes far, for her hjemme er det mig, der prutter og manden, der er total tøseforfinet. Han prutter meget meget sjældent og kun på toilettet - Iza bliver altid så forbavset, når hun selv prutter og siger hver gang: "ej" og kigger forundret på mig, som har total pruttehumør og derfor griner af hende......at klemme den ud og så klappe bagefter - HA HA HA det er sgu for sjovt.

Anmeld

19. oktober 2008

bette

HAHAHAHAHHAAH

kæft det er sku da humor

Anmeld

19. oktober 2008

Helle30

Sofie gør det helt uden at blinke - man kan bare høre det meget tydeligt pga. bleen. Niels synes jo, det er fantastisk storartet (måske føler han ligefrem lidt konkurrence), og egentlig synes jeg også, det er lidt morsomt. Meeeen det er jo lidt ligesom efter en ordentlig omgang mælk eller vand, hvor der bøvses og alle klapper og griner begejstret: Om kort tid begynder vi at lære de små, at det er upassende at sidde og skide og bøvse - måltid eller ej - og så synes jeg måske, jeg bør holde lidt igen med begejstringen nu.

- Helle - ikke sippet, men jeg har vist ikke pruttet eller bøvset i offentlighed i over 20 år....

Anmeld

19. oktober 2008

ivfmarie

Helle30 skriver:

Sofie gør det helt uden at blinke - man kan bare høre det meget tydeligt pga. bleen. Niels synes jo, det er fantastisk storartet (måske føler han ligefrem lidt konkurrence), og egentlig synes jeg også, det er lidt morsomt. Meeeen det er jo lidt ligesom efter en ordentlig omgang mælk eller vand, hvor der bøvses og alle klapper og griner begejstret: Om kort tid begynder vi at lære de små, at det er upassende at sidde og skide og bøvse - måltid eller ej - og så synes jeg måske, jeg bør holde lidt igen med begejstringen nu.

- Helle - ikke sippet, men jeg har vist ikke pruttet eller bøvset i offentlighed i over 20 år....

Arhhh... du er kedelig mand! Hvis ikke man kan fise lidt sammen med vennerne er man da lidt for stram?

Ej, pjat. Jeg syns det er ærværdigt at du kan styre det... jeg er selv en af dem der, der fiser først, og bagefter overvejer at det måske ikke liiige var tid og sted for en offentlig fis!

Marie - pruuuut!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.