super billig lounika smykker. super tilbud lige nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. marts 2011

lounika

Pv86 skriver:

Mhs. til dine armbånd, hvad er så det mindste de kan være i bredden? Jeg synes de er SUPER fede, men har usandsynligt små håndled (LÆS: Jeg har aldrig mødt en med tyndere håndled end mig selv). 

jeg laver dem den str du skal bruge hvis det er de fraver jeg har hjemme sorte kan jeg lave i alle str så hvis du måler dig om hånden så får du et der passer dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

LSU

lounika skriver:

jeg laver dem den str du skal bruge hvis det er de fraver jeg har hjemme sorte kan jeg lave i alle str så hvis du måler dig om hånden så får du et der passer dig..

Det lyder bare super. Jeg må lige vente til håndværker manden kommer hjem, med remdierne til at måle, så skal jeg nok vende tilbage 

Anmeld

29. marts 2011

lounika

Pv86 skriver:

Det lyder bare super. Jeg må lige vente til håndværker manden kommer hjem, med remdierne til at måle, så skal jeg nok vende tilbage 

ja du skriver bare så...  men det er kun i dag det er så billigt her..

Anmeld

29. marts 2011

LSU

lounika skriver:

ja du skriver bare så...  men det er kun i dag det er så billigt her..

Det er helt ok. Jeg ved ikke hvornår han er hjemme, men skal nok skrive så snart jeg er klar. Ellers må jeg springe på, næste gang du har gode tilbud 

Anmeld

29. marts 2011

AnneL

lounika skriver:

så piger så er der alså super billig lounika smykker og det er kun lige nu de er til denne pris... og der få ting der kun er denne ene af ander er der et par stykker af..

så skynd dig at slå til..

øreringe frit valg 1 par 25,- 5 par 100,- ( det en billig gave til en veninde som hun vil ellllske) normal pris 100 kr pr par..

porto ørerineg og kun øreringe 10,-

armbånd frit valg. porto på pakker med armbånd i er 15 ,-

1 stk 60,-

2 stk 100,- normal prisen er 200 kr pr stk

så kan det ikke blive billiger må man sige...

dette tilbud køre kun få timer i dag..

Jeg vil gerne købe de sorte/guld øreringene på billede 28 til 25 + porto 10 kr. Ialt 35 kr.

Anmeld

29. marts 2011

lounika

Pv86 skriver:

Det er helt ok. Jeg ved ikke hvornår han er hjemme, men skal nok skrive så snart jeg er klar. Ellers må jeg springe på, næste gang du har gode tilbud 

det helt oki ellers skriver du bare i moren så ser vi på det der

Anmeld

29. marts 2011

lounika

AnneL skriver:

Jeg vil gerne købe de sorte/guld øreringene på billede 28 til 25 + porto 10 kr. Ialt 35 kr.

det kan du tro du kan .. sender dig en privat beske med det samme

Anmeld

29. marts 2011

Lotus86

Hej

Jeg vil gerne købe de armbånd på billede 14 og 18

Anmeld

29. marts 2011

Lotus86

Og - så vil jeg faktisk også rigtig gerne købe de næstesidte øreringe med guld

Anmeld

29. marts 2011

lounika

Lotus86 skriver:

Og - så vil jeg faktisk også rigtig gerne købe de næstesidte øreringe med guld

det kan du tro du kan... vil du måle din arm så jeg ved hvad str du skal brueg for de to du har skrevet på er ikke samme str så det ene skal nok laves lidt om i str jo.. sender dig en privat beske med adr og konto mm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.