update:NF scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

Tanja84 skriver:

Stort tillykke med en veloverstået NF scanning, og sikke et dejligt billede

Dejligt I nåede at få passet lillepigen, kan jo være hun evt. kan komme med til MD, hvis I alle tre skulle have lyst til dette?

Mener de fleste sygehus foretrækker NF scanning uden børn, men ikke er så strikse til MD. Men afveksler jo meget fra sygehus til sygehus

ja det er et rigtig godt billed.

ja det var godt vi lige kunne få fat på reserve onkel.

skal hvertfald ha undersøgt om hun må komme med næste gang men der er lige noget til endnu det er først den 23 maj vi skal til MD scanning.

det var bare rigtig dejligt at se den bette bevæge sig så meget og være så livlig som den var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Tanja84

Astasmor skriver:

ja det er et rigtig godt billed.

ja det var godt vi lige kunne få fat på reserve onkel.

skal hvertfald ha undersøgt om hun må komme med næste gang men der er lige noget til endnu det er først den 23 maj vi skal til MD scanning.

det var bare rigtig dejligt at se den bette bevæge sig så meget og være så livlig som den var

Det er så fantastisk en følelse at være til scanning, og ELSKEDE det.

Som du har kunnet læse, har jeg haft en kompliceret graviditet, og blev derfor scannet rigtig meget.

Håber naturligvis  at få en ukompliceret graviditet næste gang, men bliver helt mærkeligt "kun" at skulle se det lille spir 2 gange - selvom det naturligvis er positivt.

Er derfor ikke i tvivl om jeg kommer til at købe mig fattig i scanninger, da jeg ikke vil kunne undværre dem 

Man burde kunne købe en scanningsmaskine til hjemmebrug

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

Tanja84 skriver:

Det er så fantastisk en følelse at være til scanning, og ELSKEDE det.

Som du har kunnet læse, har jeg haft en kompliceret graviditet, og blev derfor scannet rigtig meget.

Håber naturligvis  at få en ukompliceret graviditet næste gang, men bliver helt mærkeligt "kun" at skulle se det lille spir 2 gange - selvom det naturligvis er positivt.

Er derfor ikke i tvivl om jeg kommer til at købe mig fattig i scanninger, da jeg ikke vil kunne undværre dem 

Man burde kunne købe en scanningsmaskine til hjemmebrug

ja det læste jeg godt.

det er da altid noget i har en dejlig prinsesse i kan holde om.

elsker også scanning, og havde jeg pengene til det ville jeg også købe mig fattig i scanninger, for elsker bare at se babyen. men kan godt vente.

Anmeld

30. marts 2011

Maalene

Astasmor skriver:

så kommer jeg med min update.
har været til NF scanning. der er kun 1 der inde og den var godt nok noget så livlig da kan man da rogligt sige hvertfald. den rullede rundt, vinkede og tog en rundtur inde i maven også.

men alt var som det skulle og vi hørte hjertet slå dejligt.

Stort tillykke med den veloverståede NF

Dejlig lille trold, som ligger og gemmer sig derinde

Var det på Horsens Sygehus du blev scannet? Hvad hed hende, som scannede dig?

Fik I kun 1 billede?

Anmeld

30. marts 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Stort tillykke med den veloverståede NF

Dejlig lille trold, som ligger og gemmer sig derinde

Var det på Horsens Sygehus du blev scannet? Hvad hed hende, som scannede dig?

Fik I kun 1 billede?

mange tak.

livlig er den også.

ja det var på horsens, kan ikke huske hvad hun hedder, hun havde kort hår. det var vidst tine eller såda noget. og ja vi fik kun et billed men det var også det bedste billed.

Anmeld

30. marts 2011

Maalene

Astasmor skriver:

mange tak.

livlig er den også.

ja det var på horsens, kan ikke huske hvad hun hedder, hun havde kort hår. det var vidst tine eller såda noget. og ja vi fik kun et billed men det var også det bedste billed.

Okay, så er det ikke den samme vi var ved

Min hed Gitte og havde vidst sådan mellem-langt hår...

Okay, vi fik nemlig 5 billeder med for de 25 kr... Lidt synd, at de ikke gør det ens derude...

I fik ikke et bud på kønnet så?

Anmeld

30. marts 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Okay, så er det ikke den samme vi var ved

Min hed Gitte og havde vidst sådan mellem-langt hår...

Okay, vi fik nemlig 5 billeder med for de 25 kr... Lidt synd, at de ikke gør det ens derude...

I fik ikke et bud på kønnet så?

vi betalte slet ikke for billedet. og gjorde vi heller ikke sidst.

nej det har ikke været den samme så. men sådan er det jo bare.

hvornår skal du til scanning igen altså MD scanning?

nej det gjorde vi ikke, men det var også næsten umuligt at få mål nakke folden for den ville bare slet ikke ligge som den skulle og roterede rundt og gjorde ved, livlig det var den så det gjorde noget

Anmeld

30. marts 2011

Maalene

Astasmor skriver:

vi betalte slet ikke for billedet. og gjorde vi heller ikke sidst.

nej det har ikke været den samme så. men sådan er det jo bare.

hvornår skal du til scanning igen altså MD scanning?

nej det gjorde vi ikke, men det var også næsten umuligt at få mål nakke folden for den ville bare slet ikke ligge som den skulle og roterede rundt og gjorde ved, livlig det var den så det gjorde noget

Okay, så er det nok det der er forskellen måske

Det skal jeg den 9. maj - hvad med dig?

Vores bandit var godt nok også urolig, måtte også ligge og hoste og hun prikkede til maven mange gange indtil det lykkedes... Hehe... Men hun spurgte, om hun skulle fortælle os kønnet, hvis hun kunne se det, så kan jo være hun havde fået et glimt af det inden

Hvad tror du, der gemmer sig derinde?

Anmeld

30. marts 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Okay, så er det nok det der er forskellen måske

Det skal jeg den 9. maj - hvad med dig?

Vores bandit var godt nok også urolig, måtte også ligge og hoste og hun prikkede til maven mange gange indtil det lykkedes... Hehe... Men hun spurgte, om hun skulle fortælle os kønnet, hvis hun kunne se det, så kan jo være hun havde fået et glimt af det inden

Hvad tror du, der gemmer sig derinde?

jeg skal den 23 maj og glæder mig bare så meget.

måtte også hoste nogen gange og hun prikked til maven det fik den bare til at bevæge sig endnu mere. men sådan er det jo bare. vi fik da målt det der skulle måles.

jeg tror lidt det er en dreng men det nok mest fordi jeg gerne vil ha en dreng.

Anmeld

30. marts 2011

Maalene

Astasmor skriver:

jeg skal den 23 maj og glæder mig bare så meget.

måtte også hoste nogen gange og hun prikked til maven det fik den bare til at bevæge sig endnu mere. men sådan er det jo bare. vi fik da målt det der skulle måles.

jeg tror lidt det er en dreng men det nok mest fordi jeg gerne vil ha en dreng.

Kan jeg godt forstå du gør - kan slet heller ikke vente - synes bare der er en eeeevighed til maj

Utroligt som de små banditter kan fise rundt derinde

Det kan jeg godt forstå, når I nu har en lille pige

Det bliver ihvertfald spændende... I har ikke overvejet en kønsscanning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.