update:NF scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.536 visninger
47 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

NinaNymannMadsen

så kommer jeg med min update.
har været til NF scanning. der er kun 1 der inde og den var godt nok noget så livlig da kan man da rogligt sige hvertfald. den rullede rundt, vinkede og tog en rundtur inde i maven også.

men alt var som det skulle og vi hørte hjertet slå dejligt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Bruus

Hvor skønt. Det er så livsbekræftende at se den lille svømme rundt derinde  Tillykke med den veloverståede NF. Det er jo bare fantastisk!

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Astasmor skriver:

så kommer jeg med min update.
har været til NF scanning. der er kun 1 der inde og den var godt nok noget så livlig da kan man da rogligt sige hvertfald. den rullede rundt, vinkede og tog en rundtur inde i maven også.

men alt var som det skulle og vi hørte hjertet slå dejligt.

Tillykke. Gætter termin så passer og i fik et flot risikotal, når det ikke er nævnt.

Hvordan tog lille pige det?

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

MDybvad skriver:

Hvor skønt. Det er så livsbekræftende at se den lille svømme rundt derinde  Tillykke med den veloverståede NF. Det er jo bare fantastisk!

ja det er super skønt.
mange tak det var bare så dejligt at se babyen for første gang.

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

Kofoed33 skriver:

Tillykke. Gætter termin så passer og i fik et flot risikotal, når det ikke er nævnt.

Hvordan tog lille pige det?

blev rykket til den 9 oktober i stedet for den 7.

risikoen var meget meget meget lav.

vi fik hende passet i sidste øjeblik da der i papirende står med understreg og det hele at man ikke må ha børn med der ind. så fik i sidste øjeblik fundet en der kunne tage hende. men da hun så billedet blev hun helt glad og ville holde det.

Anmeld

29. marts 2011

Happiness

Ihh hvor skønt! Dejligt at alt ser fint ud

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

Tillykke, fint billede

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

Happiness skriver:

Ihh hvor skønt! Dejligt at alt ser fint ud

ja det var rigtig dejligt. alt var også helt fint med baby. og den var bare så livlig måtte hoste nogen gange for at vi kunne få billed af nakkefolden.

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Tillykke, fint billede

mange tak igen. ja det er et rigtig godt billed vi fik med.

Anmeld

29. marts 2011

Bshizzle

Astasmor skriver:

blev rykket til den 9 oktober i stedet for den 7.

risikoen var meget meget meget lav.

vi fik hende passet i sidste øjeblik da der i papirende står med understreg og det hele at man ikke må ha børn med der ind. så fik i sidste øjeblik fundet en der kunne tage hende. men da hun så billedet blev hun helt glad og ville holde det.

Sikker da et sødt billede..

Mærkeligt.. Vi havde da min dreng på 5 år med til NF scanning, da der ikke stod noget i nogle papir der fra.  

Det var en KÆMPE oplevelse for ham, og meningen var ikke han skulle med ellers.. men havde ingen til at kunne ta ham den morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.