Smerter før, under eller efter ægløsning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.209 visninger
3 svar
1 synes godt om
29. marts 2011

mortilfreja

Hej piger.

Er lidt forvirret.. Nu har jeg i 2-3 dage haft smerter i underlivet pga ægløsning.

Nu er mit spørgsmål så:

Får man smerterne lige inden selve ægløsningen eller mens ægløsningen står på eller lige efter ægløsningen??

Håber nogen ved det for de smerter her giver ikke ligefrem en lyst til sex.. Aaav..

Stort kram til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

mortil4dejligepiger

Hej mortilfreja.

Allerførst: Jeg håber så meget, det snart bliver din tur! Jeg har set, hvor længe I har prøvet og hvor mange gange, I er blevet skuffede. Jeg sender dig de bedste ønsker om jeg meget, meget snar´lig og god graviditet!!

Dernæst til dit spørgsmål : Jeg har altid haft ondt ved ægløsning. Jeg har svært ved at vide, om det er op til, under eller efter ægløsning. Men jeg har en klar fornemmelse af, at det er når æggeblæren springer og æggene bliver frigivet, det gør ondt. Jeg plejer at have ondt ½ dags tid. Når det er rigtig slemt tager jeg 1½ panodil. Det synes jeg hjælper.

til dig!

Anmeld

29. marts 2011

mortilfreja

mortil3dejligepiger skriver:

Hej mortilfreja.

Allerførst: Jeg håber så meget, det snart bliver din tur! Jeg har set, hvor længe I har prøvet og hvor mange gange, I er blevet skuffede. Jeg sender dig de bedste ønsker om jeg meget, meget snar´lig og god graviditet!!

Dernæst til dit spørgsmål : Jeg har altid haft ondt ved ægløsning. Jeg har svært ved at vide, om det er op til, under eller efter ægløsning. Men jeg har en klar fornemmelse af, at det er når æggeblæren springer og æggene bliver frigivet, det gør ondt. Jeg plejer at have ondt ½ dags tid. Når det er rigtig slemt tager jeg 1½ panodil. Det synes jeg hjælper.

til dig!

Åh hvor er du sød  Ja vi har prøvet rigtig længe..

Jeg har stadig en del smerter men er i denne måned slet ikke sikker på hvor langt jeg er i forhold til ægløsning da jeg ikke har taget test..

Tænker oz at det må være der hvor ægløsningen sker.. Bare svært at sexe med de smerter

Anmeld

16. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

jeg vil bare sige, at jeg har ondt ved selve ægudløsningen og man skal gøre det, selvom det gør sindsyg ondt.. det gav pote her... og vi havde prøvet i 3½ år.... men ja, det gir ikke lysten til sex, men så må det bare overståes...;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.