Hva, hvad laver i nu kl. 2 om natten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. oktober 2008

Millebasse

Tja,det er så her midt om natten jeg har tid til at skrive! Sidder i en MEGET stille nattevagt Alle de små pus sover godt og trygt...

Nå, men håber at i andre sover godt

Kram Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2008

Lise

Jeg kan da fortælle hvad vi lavede kl 2 i nat - vi var ved vagtlægen!!!

Stakkels Simon vågnede flere gange og SKREG igår aftes, og da han vågnede og skreg kl halv et ringede vi til vagtlægen, og så kørte vi afsted... han har jo været syg med feber siden i tirsdags, og i fredags fik vi af vide at det måske var MØB (og fik penicilin), og i nat fik vi så konstateret ildrøde trommehinder + hævede, røde mandler... Så afsted til døgnapotek og købe stærkere penicilin. Vi var hjemme kl 3:30

Anmeld

19. oktober 2008

Loggidut

Lise skriver:

Stakkels Simon vågnede flere gange og SKREG igår aftes, og da han vågnede og skreg kl halv et ringede vi til vagtlægen, og så kørte vi afsted... han har jo været syg med feber siden i tirsdags, og i fredags fik vi af vide at det måske var MØB (og fik penicilin), og i nat fik vi så konstateret ildrøde trommehinder + hævede, røde mandler... Så afsted til døgnapotek og købe stærkere penicilin. Vi var hjemme kl 3:30

hvordan har han det i dag Lise...?

det er sgu da synd! både for ham og jer

Anmeld

19. oktober 2008

Tynen

Millebasse skriver:

Tja,det er så her midt om natten jeg har tid til at skrive! Sidder i en MEGET stille nattevagt Alle de små pus sover godt og trygt...

Kram Camilla

You don´t wanna know

Anmeld

19. oktober 2008

Tynen

Lise skriver:

Stakkels Simon!
Sikke en nat.

God bedring med ham.
Tror der er mange der døjer med et eller andet i tiden.

Anmeld

19. oktober 2008

Lise

Loggidut skriver:

Lise skriver:

hvordan har han det i dag Lise...?

det er sgu da synd! både for ham og jer

Jamen, han har haft det skønt idag. Spist en smule - lidt mere end igår, meget mindre end normalt- og leget, grint og fjollet en masse..og pjevset lidt..

Han har været feberfri idag, så der er da noget der virker som det skal. Han har fået den nye penicilin idag, så håber hans røde ører snart er gode igen. Hvis det igen er en lortenat, så ringer jeg til en ørelæge imorgen...ellers bliver han kigget på af min ørelægeonkel i Aalborg på lørdag.

Nu er han lige faldet i søvn (i sin egen seng for første gang i fem dage), så det er spændende hvor lang tid han sover...

Og NU skal jeg se Sommer!

Anmeld

19. oktober 2008

Hyner

Millebasse skriver:

Kram Camilla

Hmm ja der er jo både vasketøj og gulvvask at se til... Meeeen mon ikke jeg sov, jov den er god nok...
Fedt billede forresten... Fejre i noget???

Krams Henriette

Anmeld

19. oktober 2008

ivfmarie

for en sjælden gangs skyld snorksov jeg!! Malte har sovet igennem i 2 (TO!!) nætter nu - lad os håbe at det er den nye stil!

Dejligt at du tænker på os mens du jobber!!

Anmeld

20. oktober 2008

Millebasse

ivfmarie skriver:

for en sjælden gangs skyld snorksov jeg!! Malte har sovet igennem i 2 (TO!!) nætter nu - lad os håbe at det er den nye stil!

Dejligt at du tænker på os mens du jobber!!

Håber at du har en sovenigennemnat nat igen

Jeg sidder på endnu en nattevagt

Og self. tænker jeg på jer! Ved bare godt at jeg ikke er vildt aktiv herinde.. Men er tit med på en kigger...

Anmeld

20. oktober 2008

Marco2

Hvordan går det på det nye job? Var du ikke startet på neo??

Er det hårdt? For der er vel mange hårde oplevelser, som er svære at komme igennem...

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.