Så fik jeg endelig lavet min første fondantkage :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

K&S

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Dot D

Total i orden FØRSTE kage Superflot

Anmeld

28. marts 2011

Polkaprik

Super flot kage! Skulle ikke tro det var din den første!

Anmeld

28. marts 2011

JCS

WAUW, du må i den grad være et naturtalent, især når det er din første kage. FLOT GÅET

Anmeld

28. marts 2011

Kindfed

Hold KÆFT, hvor er den flot!

Anmeld

28. marts 2011

twinny

Super flot kage...

Anmeld

28. marts 2011

Anne G

Hold da op hvor er det vildt at det er din første kage.. Den er virkelig virkelig flot  STORT TILLYKKE med dåben

Anmeld

28. marts 2011

Ansemusen

Anne G skriver:

Hold da op hvor er det vildt at det er din første kage.. Den er virkelig virkelig flot  STORT TILLYKKE med dåben

Jo tak - selvom det nu var navngivning  Men dejlig dejlig dag!

Anmeld

28. marts 2011

Ansemusen

Tak allesammen, hvor er I bare søde  Jeg var også selv rigtig godt tilfreds med den - brugte dog nok sammenlagt omkring 20 timer på den eksklusiv 'kage-research' *griner*

Så næste gang tror jeg bare lige vi tager en et-etagers!

Anmeld

28. marts 2011

Julymama

Ansemusen skriver:

Jeg besluttede i graviditeten, at jeg VILLE lave en kage til Thias' navngivningsfest, og det fik jeg heldigvis gjort, selvom jeg på et tidspunkt tænkte, at det kunne jeg da ikke lige overskue med sådan en lille en.

Gæsterne var ellevilde og den smagte også rigtig godt faktisk (synes eller softe at fondantkager er for søde/vamle)!

Det var bananbunde, chokoladebunde, hindbærmousse (Zafirs opskrift; græsk youghurt, hindbær, flormelis og husblas - dejlig frisk ) samt et tyndt lag hvid chokoladecreme. Jeg har selv lavet det hele undtagen bamsen. Det må jeg øve mig på en anden god gang

TAK til jer der har været rigtig søde til at svare på alle mine mange spørgsmål  Det var guld værd!!!

Super flot kage , hvor er du dygtig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.