Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Total i orden FØRSTE kage Superflot
Super flot kage! Skulle ikke tro det var din den første!
WAUW, du må i den grad være et naturtalent, især når det er din første kage. FLOT GÅET
Hold KÆFT, hvor er den flot!
Super flot kage...
Hold da op hvor er det vildt at det er din første kage.. Den er virkelig virkelig flot STORT TILLYKKE med dåben
Anne G skriver: Hold da op hvor er det vildt at det er din første kage.. Den er virkelig virkelig flot STORT TILLYKKE med dåben
Jo tak - selvom det nu var navngivning Men dejlig dejlig dag!
Tak allesammen, hvor er I bare søde Jeg var også selv rigtig godt tilfreds med den - brugte dog nok sammenlagt omkring 20 timer på den eksklusiv 'kage-research' *griner*Så næste gang tror jeg bare lige vi tager en et-etagers!
Ansemusen skriver: Jeg besluttede i graviditeten, at jeg VILLE lave en kage til Thias' navngivningsfest, og det fik jeg heldigvis gjort, selvom jeg på et tidspunkt tænkte, at det kunne jeg da ikke lige overskue med sådan en lille en. Gæsterne var ellevilde og den smagte også rigtig godt faktisk (synes eller softe at fondantkager er for søde/vamle)! Det var bananbunde, chokoladebunde, hindbærmousse (Zafirs opskrift; græsk youghurt, hindbær, flormelis og husblas - dejlig frisk ) samt et tyndt lag hvid chokoladecreme. Jeg har selv lavet det hele undtagen bamsen. Det må jeg øve mig på en anden god gang TAK til jer der har været rigtig søde til at svare på alle mine mange spørgsmål Det var guld værd!!!
Jeg besluttede i graviditeten, at jeg VILLE lave en kage til Thias' navngivningsfest, og det fik jeg heldigvis gjort, selvom jeg på et tidspunkt tænkte, at det kunne jeg da ikke lige overskue med sådan en lille en.
Gæsterne var ellevilde og den smagte også rigtig godt faktisk (synes eller softe at fondantkager er for søde/vamle)!
Det var bananbunde, chokoladebunde, hindbærmousse (Zafirs opskrift; græsk youghurt, hindbær, flormelis og husblas - dejlig frisk ) samt et tyndt lag hvid chokoladecreme. Jeg har selv lavet det hele undtagen bamsen. Det må jeg øve mig på en anden god gang
TAK til jer der har været rigtig søde til at svare på alle mine mange spørgsmål Det var guld værd!!!
Super flot kage , hvor er du dygtig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128