Så fik jeg endelig lavet min første fondantkage :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.128 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Ansemusen

Jeg besluttede i graviditeten, at jeg VILLE lave en kage til Thias' navngivningsfest, og det fik jeg heldigvis gjort, selvom jeg på et tidspunkt tænkte, at det kunne jeg da ikke lige overskue med sådan en lille en.

Gæsterne var ellevilde og den smagte også rigtig godt faktisk (synes eller softe at fondantkager er for søde/vamle)!

Det var bananbunde, chokoladebunde, hindbærmousse (Zafirs opskrift; græsk youghurt, hindbær, flormelis og husblas - dejlig frisk ) samt et tyndt lag hvid chokoladecreme. Jeg har selv lavet det hele undtagen bamsen. Det må jeg øve mig på en anden god gang

TAK til jer der har været rigtig søde til at svare på alle mine mange spørgsmål  Det var guld værd!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

dorthemus

Tilykke med knajten

Men hvor er billederne??

Anmeld

28. marts 2011

dorthemus

Der kom de....faneme flot!!!!

Anmeld

28. marts 2011

Ansemusen

dorthemus skriver:

Tilykke med knajten

Men hvor er billederne??

Glemte dem, men de er inde nu

Tark - det var bare en fantastisk fest - trods kun to en halv times søvn pga. kagen. Sad og pyntede til kl. 4 om morgen. Gud hvor tager det bare MEGET længere tid end man lige regner med!

Anmeld

28. marts 2011

Mette.

Hold nu helt op hvor er den bare flot!! Du er da alt for sej til det der. 

Anmeld

28. marts 2011

LISBETH:-)

Godt gået

Anmeld

28. marts 2011

susser83

Hold da op du er da bare helt vildt god til det der, super flot kage .

Knus Sus

Anmeld

28. marts 2011

ZamanogDania

Den er rigtig flot. Man kan ikke se at det er din første.

Anmeld

28. marts 2011

lounika

Ansemusen skriver:

Jeg besluttede i graviditeten, at jeg VILLE lave en kage til Thias' navngivningsfest, og det fik jeg heldigvis gjort, selvom jeg på et tidspunkt tænkte, at det kunne jeg da ikke lige overskue med sådan en lille en.

Gæsterne var ellevilde og den smagte også rigtig godt faktisk (synes eller softe at fondantkager er for søde/vamle)!

Det var bananbunde, chokoladebunde, hindbærmousse (Zafirs opskrift; græsk youghurt, hindbær, flormelis og husblas - dejlig frisk ) samt et tyndt lag hvid chokoladecreme. Jeg har selv lavet det hele undtagen bamsen. Det må jeg øve mig på en anden god gang

TAK til jer der har været rigtig søde til at svare på alle mine mange spørgsmål  Det var guld værd!!!

vauuuu flottt.....   hvad for en skarrpelon har du brugt til de flotte blomster der.. hvor den fra?

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Hold da op den er flot... WOW

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.