altså de damer - er da helt forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

mama09

idamaria83 skriver:

Årh dét er da dejlig læsning!!!! SKØNT! Og tillykke med enigheden om at genfinde hinanden SAMMEN

Ja det er dejligt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

mama09

AnneBJ skriver:

Tillykke med enigheden og rigtig god fornøjelse med projektet!! 

TAk for det

Anmeld

29. marts 2011

mama09

Kristinewl skriver:

Dejligt

Anmeld

29. marts 2011

mama09

Vinker skriver:

Åååh det glæder mig at høre at I kæmper for forholdet. Det er sgu vigtigt ikke bare at give op! Ja ved ikke om du har fået det med, men vi har jo også lige haft KÆMPE KRISE og forholdet var endt, men i sidste sekundt vendte bøtten og vi er sammen igen og arbejder på at få helet det mange små og store rifter.

Ja jeg ved heller ikke noget om den der lukkede gruppe - er vidste lige så lost som dig. hvor mon man finder den gruppe henne??? jeg fatter nada, fnis

jo fulgte godt med i jeres "kaos".. og klappede i mine små hænder, da i fandt sammen igen...

Det er også for nemt at gå fra hinanden nu om dage, bedre at kæmpe

Hehe er glad for jeg ikke er den eneste der er lost

Anmeld

29. marts 2011

mama09

sarahb skriver:

YEEEEEEEEEEEEEES!!!!

Hvor er det bare godt søde, bevar den gode stime i har været i i weekende, for i skal da bare blive sammen.
Tror du ikke A har fået et chok over din beslutning og nu for alvor gør noget for at gøre alt ting bedre.
Det er jeg bare SÅ glad for..
Og du SKAL føle dig elsket hver dag

jo han fik et chok, og fattede pointen! sÅ det er jo super dejligt

Anmeld

29. marts 2011

Vinker

mama09 skriver:

jo fulgte godt med i jeres "kaos".. og klappede i mine små hænder, da i fandt sammen igen...

Det er også for nemt at gå fra hinanden nu om dage, bedre at kæmpe

Hehe er glad for jeg ikke er den eneste der er lost

Ja det er for nemt at gå fra hinanden, men omvendt er det jo også med at komme videre hvis man ikke kan sammen. Men der er helt sikkert noget mere at kæmpe for når man har et barn sammen. Et forhold kan kræve blod sved og tårer før det blir godt og det skal vedligeholdes.

Jeg håber inderligt I får det godt sammen igen :)

Anmeld

29. marts 2011

Karo

Dejligt med en falsk alarm

Anmeld

29. marts 2011

mama09

Vinker skriver:

Ja det er for nemt at gå fra hinanden, men omvendt er det jo også med at komme videre hvis man ikke kan sammen. Men der er helt sikkert noget mere at kæmpe for når man har et barn sammen. Et forhold kan kræve blod sved og tårer før det blir godt og det skal vedligeholdes.

Jeg håber inderligt I får det godt sammen igen

Ja enig - Men man skal ikke kun være sammen pga. barn..... Det er synd for barnet og forældrerne.. Men vi elsker hinanden, så vi skal nok få det til at fungere

Hva med jer? det kører igen?

Anmeld

29. marts 2011

mama09

Karo skriver:

Dejligt med en falsk alarm

Jeps falsk alarm kan være godt

Anmeld

29. marts 2011

Vinker

mama09 skriver:

Ja enig - Men man skal ikke kun være sammen pga. barn..... Det er synd for barnet og forældrerne.. Men vi elsker hinanden, så vi skal nok få det til at fungere

Hva med jer? det kører igen?

Kærligheden overvinder alt - som tv2 synger ;)

Ja det kører for os herhjemme - det går ihvertfald op af bakke. Det tar tid at rette op på det hele igen, men vi elsker hinanden og er villige til at gøre det der skal til for at vi kan have det godt sammen alle 3. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.