altså de damer - er da helt forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

mama09

Jeg er væk en uges tid, og så er der fight om lukkede grupper? hvad dælen er en lukket gruppe? og hvad sker der?

er lidt lost hehe..

Tak for jeres hilsner den sidste tid.

Kan så fortælle at jeg var BESLUTTET og LETTET over min beslutning! Jeg gad ikke mere, og vi var fra hinanden EN HEL UGE

Men den er trukket i land igen! Elsker jo A!

Så ja vi kæmper videre - for engang skyld! Men denne gang er vi enige om at VI skal finde GNISTEN igen, og bruge tid på hinanden! Og respektere hinanden samt snakke pænt mm.

Og i weekenden følte jeg mig elsket og forelsket igen af/i min mand!

Så TROR, nej MENER vi klarer den!

Så sorry for falsk alarm igen - piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Vingummien

Ej det er sgu da dejligt at høre og selvfølgelig skal i klare det

Øhm, nok nogle der er bedre til at forklare det med grupper osv end mig Men er lavet en gruppe for os her på ns, hvor det kun er os der kan se hvad der bliver skrevet derinde og ingen andre, så der er også privat liv fra resten af internettet f.eks google osv. Med søgninger.

Personligt er jeg glad for det, for nu kan jeg igen dele en masse med jer

Anmeld

28. marts 2011

oo

i sådanne tilfælde er falske alarmer KLART at foretrække  TILLYKKE med kærligheden som du fik halet i land igen

Anmeld

28. marts 2011

Ida.

Årh dét er da dejlig læsning!!!! SKØNT! Og tillykke med enigheden om at genfinde hinanden SAMMEN

Anmeld

28. marts 2011

AnneBJ

Tillykke med enigheden og rigtig god fornøjelse med projektet!! 

Anmeld

28. marts 2011

KWL

Dejligt

Anmeld

28. marts 2011

Vinker

mama09 skriver:

Jeg er væk en uges tid, og så er der fight om lukkede grupper? hvad dælen er en lukket gruppe? og hvad sker der?

er lidt lost hehe..

Tak for jeres hilsner den sidste tid.

Kan så fortælle at jeg var BESLUTTET og LETTET over min beslutning! Jeg gad ikke mere, og vi var fra hinanden EN HEL UGE

Men den er trukket i land igen! Elsker jo A!

Så ja vi kæmper videre - for engang skyld! Men denne gang er vi enige om at VI skal finde GNISTEN igen, og bruge tid på hinanden! Og respektere hinanden samt snakke pænt mm.

Og i weekenden følte jeg mig elsket og forelsket igen af/i min mand!

Så TROR, nej MENER vi klarer den!

Så sorry for falsk alarm igen - piger!

Åååh det glæder mig at høre at I kæmper for forholdet. Det er sgu vigtigt ikke bare at give op! Ja ved ikke om du har fået det med, men vi har jo også lige haft KÆMPE KRISE og forholdet var endt, men i sidste sekundt vendte bøtten og vi er sammen igen og arbejder på at få helet det mange små og store rifter.

Ja jeg ved heller ikke noget om den der lukkede gruppe - er vidste lige så lost som dig. hvor mon man finder den gruppe henne??? jeg fatter nada, fnis

Anmeld

29. marts 2011

sarahb

YEEEEEEEEEEEEEES!!!!

Hvor er det bare godt søde, bevar den gode stime i har været i i weekende, for i skal da bare blive sammen.
Tror du ikke A har fået et chok over din beslutning og nu for alvor gør noget for at gøre alt ting bedre.
Det er jeg bare SÅ glad for..
Og du SKAL føle dig elsket hver dag

Anmeld

29. marts 2011

mama09

Vingummien skriver:

Ej det er sgu da dejligt at høre og selvfølgelig skal i klare det

Øhm, nok nogle der er bedre til at forklare det med grupper osv end mig Men er lavet en gruppe for os her på ns, hvor det kun er os der kan se hvad der bliver skrevet derinde og ingen andre, så der er også privat liv fra resten af internettet f.eks google osv. Med søgninger.

Personligt er jeg glad for det, for nu kan jeg igen dele en masse med jer

Tak

Og tak for opdatering er den gruppe der

Anmeld

29. marts 2011

mama09

Tjuhl skriver:

i sådanne tilfælde er falske alarmer KLART at foretrække  TILLYKKE med kærligheden som du fik halet i land igen

Tak - du har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.