milopilo skriver:
Jamen det præcis som vores.. hun græder sig også i søvn.. i sær fra kl 19-23 græder hun meget.. eller ikke græder.. men skriger helt vildt.. og også mange gange ellers i løbet af dagen.. Det så hårdt at se på.. så kender det skam godt.. har lige haft en tur med hende der tog en time
håber for os begge det vender..
Jeg har læst dit indlæg forkert, tror jeg. Er ked af at høre din datter heller ikke kan falde i søvn. Det er faktisk utrolig hårdt at de ikke kan overgive sig til søvnen. Når Olivers øjne ruller rundt i hovedet på ham og man kan se han lige er ved at falde i søvn, så får han et stort chok, som om han drømmer han falder, og så vågner han og er helt vågen igen. Og så har man kæmpet en halv time for at få ham til at være der.
Har i også græde turene om dagen?? Det har vi ikke, det er kun om aftenen. Vi er lige begyndt at prøve at indkøre en rutine. Først i bad, så ind på puslebordet og have nattøj på, d-dråber og så ind og amme liggende i sengen til han falder i søvn. (Det er så nu
) og om lidt vågner han igen og så ammer jeg kort til han falder hen igen. Det gør vi et par gange hvor han ikke rigtig spiser noget, men bare skal have trygheden af brystet. Når vi så når omkring kl 22, så begynder han, fordi jeg ikke vil give ham brystet hver eneste gang. Og så tager han en skrigetur med far et stykke tid hvorefter han flder i søvn og sover flere timer.
Men jeg ved ikke om det er forkert ikke at give ham brystet hver eneste gang. Jeg synes bare ikke han skal vænne sig til at jeg kommer med patten hver eneste gang han han begynder at græde.... Hvad gør du i sådan en situation??
Her er det også fra omkring nu her, ved 20 tiden til ca 23 at han har en urolig periode. Jeg tænker jo lidt kolik, men nu vil jeg lige til kiropraktor med ham i morgen og se hvad hun kan gøre, så må vi tage den derfra. Har du overvejet nogle alternative metoder?
Anmeld