vi burde mødes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Vi kan jo aftale noget i maj så

Så har man også mulighed for at holde dagen fri

Og der er jeg på barsel, så har MASSER af tid

Ja helt sikkert, eller bare efter d. 8 april, det er jeg også frisk..

Hvis folk måske har lidt ekstra fri omkring påske, men ikke har nogle planer, så kunne vi jo evt. også aftale noget der.. Jeg har i hvert fald ferie fra d. 15-25 april..

Uuh lyder da lækkert med noget barsel, er læææænge endnu til det er min tur hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Ja helt sikkert, eller bare efter d. 8 april, det er jeg også frisk..

Hvis folk måske har lidt ekstra fri omkring påske, men ikke har nogle planer, så kunne vi jo evt. også aftale noget der.. Jeg har i hvert fald ferie fra d. 15-25 april..

Uuh lyder da lækkert med noget barsel, er læææænge endnu til det er min tur hehe..

Jeg skal næsten arbejde i hele påsken Men vi kan jo komme op med nogle datoer, og så stemme om hvilken der passer bedst?

Så vi får flest muligt med

Anmeld

31. marts 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Jeg skal næsten arbejde i hele påsken Men vi kan jo komme op med nogle datoer, og så stemme om hvilken der passer bedst?

Så vi får flest muligt med

Årh hvor irriterende søde, men ja det skal jo også til...

Jeg skal nok også nogle forskellige ting i påsken, men en enkelt formiddag eller eftermiddag kunne jeg nok godt afsætte hehe..

Men ja vi finder da bare et par datoer og så stemmer vi om dem..

Anmeld

1. april 2011

Sabina

SkrukNu skriver:

Årh hvor irriterende søde, men ja det skal jo også til...

Jeg skal nok også nogle forskellige ting i påsken, men en enkelt formiddag eller eftermiddag kunne jeg nok godt afsætte hehe..

Men ja vi finder da bare et par datoer og så stemmer vi om dem..

Ihh hvor hyggeligt pigerne Skønt at i er med på idé'en

Det er altid dejligt at snakke med folk, som er i samme 'bås' som en selv  eller hvad man nu siger .

Jamen synes vi skal skrive nogle dato'er , også kan vi jo finde en der passer bedst.

Jeg kan stort set de fleste dage . Det er mere ´jer der arbejder osv .

Anmeld

6. april 2011

nahoje

Jeg synes også det lyder rigtig hyggeligt at mødes med nogle andre gravide  Jeg kan også de fleste dage, bare ikke langfredag i påsken.

Anmeld

7. april 2011

mikala88

Jeg synes det er et rigtig godt initiativ. Jeg er selv 19+0 i dag og kommer fra hvidovre, flytter dog til brønshøj til maj, men det er jo ikke så langt væk

Synes det kunne være rigtig fedt at mødes med andre især da jeg ligesom mange af jer andre, ikke kender andre der er gravide eller har børn for den sags skyld. Jeg er 22år og jeg er derfor den første i vennegruppen der er gravid og er det for første gang.

Glæder mig meget til at mødes med en masse af jer og udveksle tanker og spørgsmål. 

Anmeld

7. april 2011

Happiness

Har oprettet en afstemningstråd med datoer nu Så stem på de dage I kan, så vi kan få sat noget i sving

Den ligger herinde i 3. kvartalsgruppen.

Anmeld

7. april 2011

Sabina

mikala88 skriver:

Jeg synes det er et rigtig godt initiativ. Jeg er selv 19+0 i dag og kommer fra hvidovre, flytter dog til brønshøj til maj, men det er jo ikke så langt væk

Synes det kunne være rigtig fedt at mødes med andre især da jeg ligesom mange af jer andre, ikke kender andre der er gravide eller har børn for den sags skyld. Jeg er 22år og jeg er derfor den første i vennegruppen der er gravid og er det for første gang.

Glæder mig meget til at mødes med en masse af jer og udveksle tanker og spørgsmål. 

Det lyder bare super godt :-) Følg med i tråden, der er også blevet oprettet en tråd hvor vi kan finde en dato, den ligger også herinde på 3 kvartal :-)

Anmeld

7. april 2011

Sabina

mikala88 skriver:

Det lyder bare super godt :-) Følg med i tråden, der er også blevet oprettet en tråd hvor vi kan finde en dato, den ligger også herinde på 3 kvartal :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.