vi burde mødes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Sabina

Hej piger :-)

Jeg tænkte om der var nogen der var med på at mødes. Mødregrupper handler jo også om, at man måske sidder på en café, og deler sine oplevelser og lign.

Så vi kan jo starte med at samle pigerne i kbh ?

hvad siger i til det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

SaNiNa

Ville rigitig gerne men syntes nu at københavn ligger rigtig langt væk i mine tilstand.

Håber i finder ud af noget

Anmeld

28. marts 2011

Sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Ville rigitig gerne men syntes nu at københavn ligger rigtig langt væk i mine tilstand.

Håber i finder ud af noget

Ja Fyn er et stykke.

Men tænkte os der er i nærheden af kbh kunne mødes.

Jer der bor på fyn og i nærheden kunne mødes.

Og jylland omegn osv osv. :-)

Så man ligesom havde den mødregruppe at støtte sig op af. Hvor man måske mødes en gang om ugen og laver nogen nyt. eller hver anden uge.

Også når man er på barsel. så er det måske rart at snakke med folk som har det ligesom en . Tit kan ens veninder som aldrig har været gravide ikke sætte sig ind i det. og heller ikke mænd

Anmeld

28. marts 2011

Julymama

Sabina skriver:

Hej piger :-)

Jeg tænkte om der var nogen der var med på at mødes. Mødregrupper handler jo også om, at man måske sidder på en café, og deler sine oplevelser og lign.

Så vi kan jo starte med at samle pigerne i kbh ?

hvad siger i til det ?

Det kunne helt sikkert være rigtig hyggeligt ..

lige pt er jeg bare blevet syg med noget halsbetændelse .. så holder mig inden døre ..  men efter der er jeg klar 

hvor er du fra i kbh ? jeg ka se du os skal føde på Herlev og har termin d. 3 juli .. jeg skal  osse der , og jeg har d. 14 . Så kan det jo os være vi mødes derinde hehe

Anmeld

28. marts 2011

Happiness

Uhhh Jeg er helt klart på!

Kunne være super hyggeligt! Og ville være rart at få ansigter på folk

Anmeld

29. marts 2011

Sabina

Julymama skriver:

Det kunne helt sikkert være rigtig hyggeligt ..

lige pt er jeg bare blevet syg med noget halsbetændelse .. så holder mig inden døre ..  men efter der er jeg klar 

hvor er du fra i kbh ? jeg ka se du os skal føde på Herlev og har termin d. 3 juli .. jeg skal  osse der , og jeg har d. 14 . Så kan det jo os være vi mødes derinde hehe

Arh surt. Der er så mange som stadig ligger syg :/

Uhh det er jo lige op ad hinanden fedt .

Jeg bor i Lyngby, hvad med dig ?

Anmeld

29. marts 2011

Sabina

Happiness skriver:

Uhhh Jeg er helt klart på!

Kunne være super hyggeligt! Og ville være rart at få ansigter på folk

Ja det er jo nemlig det

Anmeld

29. marts 2011

Frejsmor

Jeg er helt sikkert også klar, kunne være rigtig hyggeligt, især når man som jeg(og sikker også nogle af jer andre), ikke har veninder som er gravide eller har børn, så det ville være dejligt med noget hygge snak med andre i samme "båd"

Dog er der lige eksamen for mit vedkomne her d. 5 og 8 april, men derefter er jeg helt frisk på vi finder en dag at mødes og kan aftale noget mere fast evt..

Anmeld

29. marts 2011

nellemann24

det lyder da som en god ide, at man mødes.. og os fra fyn kan jo finde et hyggeligt sted

Anmeld

30. marts 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Jeg er helt sikkert også klar, kunne være rigtig hyggeligt, især når man som jeg(og sikker også nogle af jer andre), ikke har veninder som er gravide eller har børn, så det ville være dejligt med noget hygge snak med andre i samme "båd"

Dog er der lige eksamen for mit vedkomne her d. 5 og 8 april, men derefter er jeg helt frisk på vi finder en dag at mødes og kan aftale noget mere fast evt..

Vi kan jo aftale noget i maj så

Så har man også mulighed for at holde dagen fri

Og der er jeg på barsel, så har MASSER af tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.