jeg blir helt vildt såret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Ranarupta

Trine, jeg bliver lidt usikker på, om jeg mon har skrevet noget, du kunne tolke anderledes end jeg har tiltænkt det.

Jeg håber, at du ved - ellers gør du det nu - at jeg har den dybeste respekt for dig og at jeg (som det nu er muligt denne vej) ser utroligt meget op til dig. Du er en fantastisk kvinde (og nu er det vist min tur til at pege med piben.)!

Jeg skrev tidligere, at du kan tage det som en stille hævn at din "far" kan se, hvad han aldrig bliver en del af. 
Og det har ikke været min mening at tale ned til dig eller at såre dig.
Og selvfølgelig er det dig, der ved, hvordan du ønsker at situationen håndteres. Og det respekterer jeg!

Jeg undskylder virkelig, hvis jeg har trådt på dig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Vinker

Tjuhl skriver:

faktisk. af alle de indlæg om, at "jeg kan godt stå 100% inde for det jeg skriver herinde!" og derfor vil I ikke være med i den lukkede gruppe. at I ikke vil være med i gruppen er selvfølgelig helt op til jer og jeg kan godt forstå flere af argumenterne.

men den med at man kan stå inde for det man skriver. helt ærligt! jeg kan da også 100% stå inde for det JEG skriver! men jeg tænker da helt vildt meget på, at der er en mand derude i verden som har gjort grimme grimme ting og som måske kan finde på at gøre det igen, som IKKE skal kende til mit barn og som IKKE skal kunne kontakte hende NOGENSINDE! eller bare vide noget om hende, så han kan gå og lege Morfar (hvilket han uden tvivl gør).

Når jeg siger jeg vil skrive i den lukkede gruppe er det (sgu da) ikke fordi jeg ikke kan stå inde for det jeg skriver, men fordi jeg SKAL beskytte mit barn. det er min opgave som mor og jeg har tydeligvis allerede fejlet stort

hvis ikke jeg fortsat kan øse ud af tanker, følelser og hverdag uden at censurere mig selv, så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal bruge siden til og det tør jeg ganske enkelt ikke længere i det åbne forum.

- og så kan det jo være jeg skal til at stemme dansk folkeparti, hvem ved...

jeg kan godt forstå du gerne vil skrive i den lukkede gruppe. jeg tænker også selv at det da er det bedste for os alle at skrive det. hvorfor ikke beskytte os selv og vores børn bedst muligt. så længe os tøser har hinanden.

jeg har mange ting jeg tit gerne vil skrive, men føler ikke at jeg vil dele det med heeeeele danmarks befolkning og at skrive ano. virker også bare sådan lidt træls når jeg gerne vil skrive åbent om det hele. og Morten er skide sur over at jeg nævner ham herinde og har bedt mig slette alt hvad der er skrevet med og om ham. derfor synes jeg også at den lukkede gruppe lyder meget tiltalende.

Når det så er sagt så må jeg liiiiige spørge dumt; øøøhmmm den der lukkede gruppe, hvor er den og hvordan fungerer det? har intet hørt om den :(

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

Vinker skriver:

jeg kan godt forstå du gerne vil skrive i den lukkede gruppe. jeg tænker også selv at det da er det bedste for os alle at skrive det. hvorfor ikke beskytte os selv og vores børn bedst muligt. så længe os tøser har hinanden.

jeg har mange ting jeg tit gerne vil skrive, men føler ikke at jeg vil dele det med heeeeele danmarks befolkning og at skrive ano. virker også bare sådan lidt træls når jeg gerne vil skrive åbent om det hele. og Morten er skide sur over at jeg nævner ham herinde og har bedt mig slette alt hvad der er skrevet med og om ham. derfor synes jeg også at den lukkede gruppe lyder meget tiltalende.

Når det så er sagt så må jeg liiiiige spørge dumt; øøøhmmm den der lukkede gruppe, hvor er den og hvordan fungerer det? har intet hørt om den

Den kan du finde ude under klubber. Så skal du ansøge, og bliver godkendt, og så kan du se og skrive - folk der ikke er godkendt kan ikke se hvad der står. Man skal være plusmedlem for at skrive, men kan læse uden plusmedlemskab

Anmeld

29. marts 2011

Vinker

AnneBJ skriver:

Den kan du finde ude under klubber. Så skal du ansøge, og bliver godkendt, og så kan du se og skrive - folk der ikke er godkendt kan ikke se hvad der står. Man skal være plusmedlem for at skrive, men kan læse uden plusmedlemskab

ahaaaa, tusind tak for info :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.