Hmm... tænke tænke...
Jeg forstår hvad du mener! Men jeg tror også omvendt at du må prøve at forstå, at vi (ja, jeg har også skrevet det med at stå ved), at vi ikke mener, at de der ikke ønsker at skrive i det åbne IKKE kan stå ved deres ord.. For mit vedkommende handler det jeg skriver kun om mig selv.. Ja, og bjørnen. Men han er sgu så anonym under det navn, så herregud. Men jeg har heller ikke nogen jeg skal beskytte mig fra. DET HAR DU!! Og det respekterer jeg 100 %, for det er en grusom historie, og ja, ingen må nogensinde finde vej til Jer.. Aldrig! Men vi er mange andre der ikke sidder i den situation, og det gør det nok lidt svært at forstå/forklare fra vores side.
Årh, det er så skide svært at få ned på skrift, så det er til at forstå...
Jeg kan godt forstå du er såret over alt det der er sket, det har vi allerede snakket om.. Jeg ville også være edderspændt, og det er jeg også på dine vejne. For jeg synes IKKE det er OK at udlevere andre, som man slet ikke kender, på den måde, ude i cyberspace!!
Jeg har selv skrevet det med at stå 100% inde for, og ja jeg kan godt se det måske er en lidt åndsvag forklaring eller ordvalg.. Men....
At det så giver enormt meget stof til eftertanke, det der er sket. Og at jeg bærer et barn der ikke får et ganske almindeligt dansk navn, og derfor bliver "søgbar" på google, hvis jeg nævner det herinde. Det har virkelig sat noget igang i mig!! Og jeg er nok kommet til, at det må høre det "hemmelige" forum til, og så må andre styre deres nysgerrighed, for JA, det er en mors ansvar at passe på sit barn - vogte det med sit liv. Og et er, at jeg blotter mig selv verbalt, men jeg vil (fandme) ikke gøre det ved andre...
Arhmen altså, det her er en sludder for en sladder som sikkert ikke giver mening! 
Jeg forstår du er såret, men omvendt er vi mange der ikke står i samme situation som du, og måske bare ikke lever i den samme alvor... Jeg ved simpelten ikke, hvordan jeg skal formulere det, så det ikke kan misforståes, men jeg håber du forstår!
RØVBANAN!!