Overvejer barn nr.2 under uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

aya-zia

jeg har fået begge mine børn imens jeg har været på su... her desværrer ik gennemført min uddannelse...

du skal lige være klar over at su er forud betalt og kontanthjælp er bagud betalt.... lad os sige du modtager su 1 oktober (som den sidste udbetaling) og vil gerne modtage kontanthjælp 1 november så vil du få udbetalt din kontanthjælp sidste hverdag i november. du kan altså ik få udbetalt kontanthjælp måneden efter din su... du kan søge om en engangs ydelse som du vil få udbetalt 1 november men den plejer og være under 5000.... jeg ved hvad jeg snakker om har været igennem det... DET ER NOGET LORT... men det er det værd hvis man vil ha børn....

håber du kunne bruge det

og hel og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres svar

Jeg tror vi tager en god lang snak omkring det her hjemme og så vil jeg lige hive fat på min studievejleder så hun kan hjælpe mig lidt.

Men jeg tør ikke vente og det har min kæreste også sagt han ikke gør. på trods af at han har to børn fra et tidligere forhold og jeg har et barn men vi ønsker os brændende et barn sammen og vi er ikke itvivl om at det skal være os to. Jeg ville fortryde det resten af livet hvis jeg satsede på at fuldføre uddannelse inden vi begyndte og prøve og det så viser sig at jeg ikke kan få børn mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.