Der var engang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

TbCp

Den der bold du har syet... kan man finde et mønster til den et sted eller er det bare noget du selv har fundet på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

anna-jonas

Du skal da være pusletaske-producent, søde Ida................de er total retro og fede.

Anmeld

31. marts 2011

Ida.

TbCp skriver:

Den der bold du har syet... kan man finde et mønster til den et sted eller er det bare noget du selv har fundet på?

Det er eget design mener du kan udregne målene til en skabelon - boldens ønskede diameter/6 må være bredden og boldens diameter/2 må være højden på stykkerne - så er det bare med at få lavet en god runding...kan godt være det kræver et par forsøg. Jeg har syet bånd af forskellig tykkelse og med forskellig tekstur på, så de er sjove for de helt små at nulre ved og så er der selvfølgelig en bjælde inde i boldene

Anmeld

31. marts 2011

Ida.

anna-jonas skriver:

Du skal da være pusletaske-producent, søde Ida................de er total retro og fede.

TAK søde Mette dem du ser her er lavet på bestilling og solgt

Anmeld

31. marts 2011

Ida.

msax skriver:

jeg nævnte det lige idag, men jeg er helt vild med dine billeder...

malte kunne MEGET godt tænke sig et billede af en helikopter (så tror jeg også faren vil blive lidt glad...)

det kunne også være vi "bare" skulle lave en maledate en dag, hvor jeg kommer og "aber" efter dine billeder (hvis jeg må) og vi bare hygger og snakker..

Jeg ville elske at male til Malthe men det kunne også være superhyggeligt med en maledate

Anmeld

31. marts 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Det er eget design mener du kan udregne målene til en skabelon - boldens ønskede diameter/6 må være bredden og boldens diameter/2 må være højden på stykkerne - så er det bare med at få lavet en god runding...kan godt være det kræver et par forsøg. Jeg har syet bånd af forskellig tykkelse og med forskellig tekstur på, så de er sjove for de helt små at nulre ved og så er der selvfølgelig en bjælde inde i boldene

Det kan min hjerne vist ikke lige klare på det her tidspunkt det må jeg se på imorgen!

Anmeld

1. april 2011

sarahb

Du skal da så meget igang igen, det er du da bare så dygtig til

Anmeld

1. april 2011

Ida.

sarahb skriver:

Du skal da så meget igang igen, det er du da bare så dygtig til

Tak

Anmeld

1. april 2011

Dictes mor

Du skal vist igang igen, og du kunne jo starte med at sy sådan en kjole som den fine hvide på billede til Dicte

Anmeld

1. april 2011

Karo

Hold da op hvor er du kreativ

Syndes bestemt det er syndt at sådan et talent ikke bliver brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.