Der var engang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Ida.

hvor der var gang i min symaskine....mon man snart skulle finde den frem igen  har mange flere billeder af det, der kommet fra min symaskine, men kan ikke lige finde dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Ida.

Det var også dengang, jeg malede børnebilleder...

Hmm...dem har jeg også flere billeder af....det kræver da detektivarbejde at blive nostalgisk...

Anmeld

28. marts 2011

Skouboe

Hvor er du sej... Du skal da se om ikke du kan komme i gang med at sy og/eller male igen.

Du er nødt til at sy sådan en kjole man kan dreje rundt i til tøserne...

Anmeld

28. marts 2011

Ida.

Jeg fortsætter lige snakken med mig selv

Fandt flere billeder

Anmeld

28. marts 2011

Ida.

Skouboe skriver:

Hvor er du sej... Du skal da se om ikke du kan komme i gang med at sy og/eller male igen.

Hey der var en, der ville snakke med mig

Ja, jeg har SÅ mange idéer i mit hoved - men alt for lidt tid...eller noget...har faktisk en del projekter igang i øjeblikket - pt har jeg gang i en knagerække og en minikommode...det kommer der nok billeder af, når jeg er færdig

Det næste syprojekt, jeg har i hovedet er en hule til vores spisebord, som pigerne kan lege i - tror de ville elske det!

Anmeld

28. marts 2011

AnneBJ

Skouboe skriver:

...sådan en kjole man kan dreje rundt i til tøserne...

Haha, sådan nogle kjoler gik jeg også i som barn - plus sko der "sagde rigtigt".... 

Vildt fine ting du har syet, du skal da have maskinen frem igen, og lave dreje-rundt-sommerkjoler og leggins til pigerne!

Anmeld

28. marts 2011

Ida.

Skouboe skriver:

Men tror faktisk også jeg har stof liggende til dreje-rundt-kjoler til pigerne...skal bare have fat i et mønster

Anmeld

28. marts 2011

TbCp

Hvor er det fint!!!

Jeg har faktisk for kort tid siden siddet og tegnet en pusletaske i den stil du har syet, som jeg selv vil sy hvis vi får flere unger....

Anmeld

28. marts 2011

Ida.

TbCp skriver:

Hvor er det fint!!!

Jeg har faktisk for kort tid siden siddet og tegnet en pusletaske i den stil du har syet, som jeg selv vil sy hvis vi får flere unger....

Den er også supersmart!! De tre på billederne her er alle solgt, men jeg har selvfølgelig også selv en ... dog skal der helt klart sys en ny, når der igen skal en baby i huset

Anmeld

31. marts 2011

msax

jeg nævnte det lige idag, men jeg er helt vild med dine billeder...

malte kunne MEGET godt tænke sig et billede af en helikopter (så tror jeg også faren vil blive lidt glad...)

det kunne også være vi "bare" skulle lave en maledate en dag, hvor jeg kommer og "aber" efter dine billeder (hvis jeg må) og vi bare hygger og snakker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.