kitty skriver:
Du vil gerne føde, eller....? 
Jeg forstår dig godt. Jeg er ved at gøre dig kunsten efter med væsken. Siden det er blvet varmt i vejret har jeg taget 4 kg på på no-time, og jeg ligner en ballon i ansigtet. Folk siger også "nå, det er da lige op over, hva?" og så står man der og er 34+ noget... 
Om en måned! 1 MÅNED!! Så er det SÅ tæt på! Jeg er ved at sprænges af spænding!!
Kitty, termin 22. juni, fødested Kolding, venter en overraskelse
Jeg vil SÅ gerne føde!!!!!!!!
Men måske er der slet ikke så lang tid til... Var til JM i onsdags, og mit blodtryk var 151/96, og 150/94 efter jeg havde ligget og slappet af.... Så hun ville have mig direkte på hospitalet for at få taget mye blodprøver og kørt kurve... Jeg tog derud, og fik taget blodprøver og kørt kurve... Det hele var fint, og da jeg havde ligget der i ½ time på sengen og derefter fik taget blodtrykket, var det faldet til 135/86, så det var de meget tilfredse med! Så jeg fik lov til at tage hjem
Samtidig skønnede de Bassen til at veje 3200 gram!!!!!! 
Det bliver en ordentlig Basse hvis de har ret! Hehe...
Skal til tjek en gang om ugen, hver onsdag, hvor de skal vurdere min tilstand i forhold til om jeg udvikler svangerskabsforgiftning. For så ville de overveje igangsættelse et par uger før termin. Så nu må vi se hvad det bliver til....
Og åh nej, håber virkelig ikke at du kommer til at få så meget væske i kroppen som jeg har... Det er et rent helvede 
Og åh hvor jeg kender de der "det må være lige op over"-kommentarer... Dem måtte jeg tage mig af fra uge 32 allerede 
Øhh nej, der er så to måneder endnu
....
Hvordan går det med din BA? Forhåbentlig godt 

Anmeld
Citér