Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Når man har født syntes jeg man skal melde tilbage, så kan vi se hvem der går over tid, føder før og sådan... Jeg syntes i hvert fald at det kunne være sjovt
TheLittleOne skriver: Når man har født syntes jeg man skal melde tilbage, så kan vi se hvem der går over tid, føder før og sådan... Jeg syntes i hvert fald at det kunne være sjovt
Enig!
Termin 3 juni, Føde i Odense, Brugernavn Lyksfyn.
Dejlig søndag der ude!
WOW - vi er hele FIRE som har termin d.11.juni Det bliver spændende at se hvem der føder først! HELLE for den tjans!!!!!!!
joojoo skriver:
Du har skrevet et tomt indlæg?
MDybvad skriver: WOW - vi er hele FIRE som har termin d.11.juni Det bliver spændende at se hvem der føder først! HELLE for den tjans!!!!!!!
Du vil gerne føde, eller....?
Jeg forstår dig godt. Jeg er ved at gøre dig kunsten efter med væsken. Siden det er blvet varmt i vejret har jeg taget 4 kg på på no-time, og jeg ligner en ballon i ansigtet. Folk siger også "nå, det er da lige op over, hva?" og så står man der og er 34+ noget...
Om en måned! 1 MÅNED!! Så er det SÅ tæt på! Jeg er ved at sprænges af spænding!!
Kitty, termin 22. juni, fødested Kolding, venter en overraskelse
MDybvad skriver: Du har skrevet et tomt indlæg?
ja jeg fandt ud af jeg havde skrevet et indlæg her og så kunne jeg ik slette det..så blev det tomt
Termin - Fødested - Brugernavn - Venter en
19. Juni - Hvidovre - Thereseh - en dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128