Slægtsforskning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Adolph... - jo jo, det er fint navn, der var engang en kæmpe iværksætter nede i Tyskland der hed sådan... 

(som min kæreste og hans kollega blev enige om, da de snakkede navne  (de venter begge sønner, sådan ca. lige nu!) til stor forargelse for deres kvindelige kollegaer; godt os som skal være med til at navngive drengene kender deres fædre...)

Det var øgenavnet til Liva, da hun lå i min mave og vi endnu ikke vidste hvad hun blev.... Carsten er kæmpe beton-tosse og sluger alt med 2. verdenskrig så Adolf måtte det jo være....

Og jeg krydsede arme og ben for at vi fik en pige så det navn ikke skulle hænge ved ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Det var øgenavnet til Liva, da hun lå i min mave og vi endnu ikke vidste hvad hun blev.... Carsten er kæmpe beton-tosse og sluger alt med 2. verdenskrig så Adolf måtte det jo være....

Og jeg krydsede arme og ben for at vi fik en pige så det navn ikke skulle hænge ved ...

Det er da rigtigt - det kan jeg godt huske du har fortalt!.. Men ja, det havde været et rimeligt træls navn at have hængende.... 

Anmeld

28. marts 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Nej hvor spændende... det er helt vildt sjovt sådan noget...

Min oldefar var klovn i et cirkus, jeg håber lidt at vi kan finde ud af hvilket cirkus det var, det kunne være lidt sjovt

Ja det kunne da være sjovt at finde så man kunne se det og måske tale med nogle der kendte ham.

Anmeld

28. marts 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Ja det kunne da være sjovt at finde så man kunne se det og måske tale med nogle der kendte ham.

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.