Hvad laver I af aktivitet/leg med jeres barn på 8 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Mumto3

K&S skriver:

Jeg har lige prøvet at gå ind på spillebillen.dk - men kan kun finde disse CD´ere

http://www.spillebillen.dk/bøger-og-musik-88-38.html

Ved du hvor jeg ellers kan finde den CD, du snakker om?

Den er der! Det er den grønnebog med mus der danser uden på. Det er både bog og CD (i bogen er beskrevet og vist med billeder hvad man laver med barnet til sangene). Jeg fik bare titlen lidt galt i halsen. Den hedder tumlebiller og dansemus (og det blev til tumlemus i mit hoved).

Den er fantastisk! Vi har brugt den en ½ time hver formiddag i mange mange måneder, og jeg ville ønske jeg havde haft den da de andre var små!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

K&S

Palaja skriver:

Denne her bog har også mange gode forslag til små lege og aktiviteter. Koster ca 100 kr.

Tusind tak for hjælpen...! Den vil jeg se om jeg kan finde frem til

Anmeld

28. marts 2011

K&S

Mumto3 skriver:

Den er der! Det er den grønnebog med mus der danser uden på. Det er både bog og CD (i bogen er beskrevet og vist med billeder hvad man laver med barnet til sangene). Jeg fik bare titlen lidt galt i halsen. Den hedder tumlebiller og dansemus (og det blev til tumlemus i mit hoved).

Den er fantastisk! Vi har brugt den en ½ time hver formiddag i mange mange måneder, og jeg ville ønske jeg havde haft den da de andre var små!

Super  Jeg blev jo helt skuffet, da titlen du havde skrevet ikke var der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.