Hvad laver I af aktivitet/leg med jeres barn på 8 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.361 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

K&S

Jeg synes efterhånden, at vi leger de samme ting og synger de samme sange hver dag, så jeg mangler lidt inspiration til nye og spændende aktiviteter/lege?!

Så please hjælp - hvad laver du med dit barn omrking de 8 måneder

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

TineA

K&S skriver:

Jeg synes efterhånden, at vi leger de samme ting og synger de samme sange hver dag, så jeg mangler lidt inspiration til nye og spændende aktiviteter/lege?!

Katja

Jeg følger med Også på legetøjstråden du har oprettet, jeg står i selv samme situation - dog er mandse herhjemme bare 7 mdr

Anmeld

27. marts 2011

K&S

W.. skriver:

Jeg følger med Også på legetøjstråden du har oprettet, jeg står i selv samme situation - dog er mandse herhjemme bare 7 mdr

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

K&S skriver:

Katja

Minimotion.dk

har vi haft stor glæde af

Anmeld

27. marts 2011

CamillaSoefelt

K&S skriver:

Katja

Hihi, det er det samme her...

Men han er egentlig ret god til selv og ligge og lege, kravler rundt, rejser sig op af ting, hører musik, går tur, leger 'fangeleg' ( hvor jeg siger 'nu kommer jeg efter dig, og så kravler jeg efter ham og han spurte kravler væk )... hm hvad mere?

Men af legetøj, så er stabelklodser gode, en spand el kasse hvor de kan sidde og putte ting ned i og ta op igen, alt med lyd og musik, evt et bræt hvor man kan hamre 'søm' i ( ved godt det er til ældre børn ) men tror de sys det er fedt..

Anmeld

27. marts 2011

K&S

Baagøe skriver:

Minimotion.dk

har vi haft stor glæde af

Det vil jeg da lige tjekke ud  tak for svaret...!

Anmeld

27. marts 2011

Mumto3

Spillebillen har udgivet en bog og CD med sanglege til børn i alderen 6mdr til 3 år (men mest til børn på 6mdr - 18mdr) og den er bare SÅ fed!!!

Det er nogle vildt fede sange, og der er vist og beskrevet i bogen hvad man skal lave til de forskellige sange. Min datter på snart 3 år elsker det stadig og kommer slæbende med bogen ustandselig, men hun er blevet alt for stor at tumle rundt med. Men jeg vil virkelig anbefale den bog!!! den hedder Tumlemus.

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

K&S skriver:

Det vil jeg da lige tjekke ud  tak for svaret...!

Velbekomme

Anmeld

27. marts 2011

K&S

Mumto3 skriver:

Spillebillen har udgivet en bog og CD med sanglege til børn i alderen 6mdr til 3 år (men mest til børn på 6mdr - 18mdr) og den er bare SÅ fed!!!

Det er nogle vildt fede sange, og der er vist og beskrevet i bogen hvad man skal lave til de forskellige sange. Min datter på snart 3 år elsker det stadig og kommer slæbende med bogen ustandselig, men hun er blevet alt for stor at tumle rundt med. Men jeg vil virkelig anbefale den bog!!! den hedder Tumlemus.

Jeg har lige prøvet at gå ind på spillebillen.dk - men kan kun finde disse CD´ere

http://www.spillebillen.dk/bøger-og-musik-88-38.html

Ved du hvor jeg ellers kan finde den CD, du snakker om?

Anmeld

27. marts 2011

Palaja

Denne her bog har også mange gode forslag til små lege og aktiviteter. Koster ca 100 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.