Hårkrise... hjæælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Preghiera

Nu vi snakker om det! (altså alt godt til håret)

Er der nogen der har erfaringer med Silica-piller?

-Virker de?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Preghiera

Preghiera skriver:

Uh okay, du lyder jo.... erfaren  - Så jeg lytter..

Heh... Jeg havde også tænkt mig at vente til jeg havde et par clip-on/off extensions (SOM NØDLØSNING!) og ellers skal mit hår bare forkæles

Forresten.... jeg havde overvejet at købe clip on/off extensions over nettet.. Er der nogle steder du kan anbefale (og nogen jeg bare SKAL holde mig fra pga dårlig kval./levering etc) ???

Tak

Anmeld

27. marts 2011

Preghiera

Dontkno skriver:

Ej det er simpelthen noget af det værste! .. Jeg kan slet slet ikke anbefale det lort du har prøvet, det er lort du kan udsætte dit hår for, og jeg har selv eksperimenteret med alt det crap.

Nu bruger jeg selv Clips on and of, når det er jeg skal ud og se " lidt godt ud".

Ellers lad dit eget hår gru, brug varme beskyttelse, hårkure nogen gange om ugen, plej dit hår, og sørg får at få klippet dine spalte spidser når det er.

Så skal det nok vokse også er du fri for alt det fake crap, fordi man mister altså også meget hår af det.

Og nu for din sitaution.

så brug noget Hår-Olie til dit hår, og lad det sidde 2-3 timer så det er blødt, og kæmp med en hårkam at få de der dumme knuder ud.

OBS: Vask dit hår først, og kom balsam i og lad det sidde i 10 min. og derefter tør det med en håndklæde så det stadig er fugtigt og lidt vådt dit hår, før det kommer det der Olie i .

(hov den havnede det forkerte sted)

Forresten.... jeg havde overvejet at købe clip on/off extensions over nettet.. Er der nogle steder du kan anbefale (og nogen jeg bare SKAL holde mig fra pga dårlig kval./levering etc) ???

Tak

Anmeld

27. marts 2011

170811

Preghiera skriver:

SUK! Sidder lige og hader mig selv, for hvis der er noget jeg ikke kan stå for, så er det at prøve HVAD-SOM-HELST for at få langt hår... Og ja, så fik jeg jo så extensions (hot fusion) for ca. 8 mdr. siden.

Det jeg sidder med nu er et KREATIN-DREADLOCK-HELVEDE og jeg gider ikke længere ha hverken "tapet", Clip'et, limet, syet hår på igen!  

Hvordan skal jeg få fjernet de åndssvage extensions (jeg er simpelthen for flov til at gå til en frisør med mit knækkede, slidte og sammenfiltrede hår )

Håber der er nogle piger der har prøvet noget lignende og som kan komme med et godt råd til at få fjernet det dumme hår!

Tak!

har du haft det samme hår i, i 8 mdr? No wonder det er lidt filtret og slidt

Sorry skal ikke gnide salt i såret.

Har prøvet alle former for extensions og jeg har også fjernet alle former for extensions selv, på alle mulige mærkværdige måder. (ja jeg har også prøvet at rive dem ud, og denne løsning vil jeg ikke anbefale...) Den bedste metode jeg har oplevet til hot fusion:

Du skal bruge:

Veninde/kæreste

Acetone

Vatrondeller

Klemmer/elastikker

Start oppefra, en bane af gangen. Put acetone på vatrondellen, sno den om limen, og sæt fast med klemme eller elastik. Sæt på hele rækken og lad sidde i cirka 10-15 minutter. Bagefter kan du hive dem ud stille og roligt Derefter tager du næste bane nedenunder.

Held og lykke

Anmeld

27. marts 2011

170811

Eller som andre skriver, olie . Massere af olie og i mange timer. Så bliver kreatinen ligeså stille opløst

Anmeld

27. marts 2011

Preghiera

170811 skriver:

har du haft det samme hår i, i 8 mdr? No wonder det er lidt filtret og slidt

Sorry skal ikke gnide salt i såret.

Har prøvet alle former for extensions og jeg har også fjernet alle former for extensions selv, på alle mulige mærkværdige måder. (ja jeg har også prøvet at rive dem ud, og denne løsning vil jeg ikke anbefale...) Den bedste metode jeg har oplevet til hot fusion:

Du skal bruge:

Veninde/kæreste

Acetone

Vatrondeller

Klemmer/elastikker

Start oppefra, en bane af gangen. Put acetone på vatrondellen, sno den om limen, og sæt fast med klemme eller elastik. Sæt på hele rækken og lad sidde i cirka 10-15 minutter. Bagefter kan du hive dem ud stille og roligt Derefter tager du næste bane nedenunder.

Held og lykke

Hehe ja jeg ved godt det lyder helt sindssygt, men hende der havde sat det på var (åbenbart!!) ikke uddannet og hun svarede så lige pludselig ikke når jeg ringede for at få det fjernet eller rettet

Jah... og så var det allerede blevet så grælt at jeg bare holdt det for mig selv (Og følte ikke lige jeg havde penge til at finde en prof)

Men sikke en omgang! Jeg går straks igang med jeres gode råd - tusind tak!

Anmeld

27. marts 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

SUK! Sidder lige og hader mig selv, for hvis der er noget jeg ikke kan stå for, så er det at prøve HVAD-SOM-HELST for at få langt hår... Og ja, så fik jeg jo så extensions (hot fusion) for ca. 8 mdr. siden.

Det jeg sidder med nu er et KREATIN-DREADLOCK-HELVEDE og jeg gider ikke længere ha hverken "tapet", Clip'et, limet, syet hår på igen!  

Hvordan skal jeg få fjernet de åndssvage extensions (jeg er simpelthen for flov til at gå til en frisør med mit knækkede, slidte og sammenfiltrede hår )

Håber der er nogle piger der har prøvet noget lignende og som kan komme med et godt råd til at få fjernet det dumme hår!

Tak!

Jeg brugte vatrondeller grundigt dybbet i neglelakfjerner i sin tid Nok ikke noget som eksperter ville anbefale, men mit hår tog absolut ikke skade af det. Har dog også altid haft meget stærkt hår, så det skal man nok overveje først

Anmeld

27. marts 2011

170811

Secrets skriver:

Jeg brugte vatrondeller grundigt dybbet i neglelakfjerner i sin tid Nok ikke noget som eksperter ville anbefale, men mit hår tog absolut ikke skade af det. Har dog også altid haft meget stærkt hår, så det skal man nok overveje først

Samme metode som mig, og mit hår tog heller ikke skade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.