Preghiera skriver:
SUK! Sidder lige og hader mig selv, for hvis der er noget jeg ikke kan stå for, så er det at prøve HVAD-SOM-HELST for at få langt hår... Og ja, så fik jeg jo så extensions (hot fusion) for ca. 8 mdr. siden.
Det jeg sidder med nu er et KREATIN-DREADLOCK-HELVEDE og jeg gider ikke længere ha hverken "tapet", Clip'et, limet, syet hår på igen!

Hvordan skal jeg få fjernet de åndssvage extensions (jeg er simpelthen for flov til at gå til en frisør med mit knækkede, slidte og sammenfiltrede hår
)
Håber der er nogle piger der har prøvet noget lignende og som kan komme med et godt råd til at få fjernet det dumme hår! 
Tak!
har du haft det samme hår i, i 8 mdr? No wonder det er lidt filtret og slidt 
Sorry skal ikke gnide salt i såret.
Har prøvet alle former for extensions og jeg har også fjernet alle former for extensions selv, på alle mulige mærkværdige måder. (ja jeg har også prøvet at rive dem ud, og denne løsning vil jeg ikke anbefale...) Den bedste metode jeg har oplevet til hot fusion:
Du skal bruge:
Veninde/kæreste
Acetone
Vatrondeller
Klemmer/elastikker
Start oppefra, en bane af gangen. Put acetone på vatrondellen, sno den om limen, og sæt fast med klemme eller elastik. Sæt på hele rækken og lad sidde i cirka 10-15 minutter. Bagefter kan du hive dem ud stille og roligt
Derefter tager du næste bane nedenunder.
Held og lykke 
Anmeld