Hårkrise... hjæælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.245 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Preghiera

SUK! Sidder lige og hader mig selv, for hvis der er noget jeg ikke kan stå for, så er det at prøve HVAD-SOM-HELST for at få langt hår... Og ja, så fik jeg jo så extensions (hot fusion) for ca. 8 mdr. siden.

Det jeg sidder med nu er et KREATIN-DREADLOCK-HELVEDE og jeg gider ikke længere ha hverken "tapet", Clip'et, limet, syet hår på igen!  

Hvordan skal jeg få fjernet de åndssvage extensions (jeg er simpelthen for flov til at gå til en frisør med mit knækkede, slidte og sammenfiltrede hår )

Håber der er nogle piger der har prøvet noget lignende og som kan komme med et godt råd til at få fjernet det dumme hår!

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Du skal have købt noget remover mener jeg det hedder. 

Hvis du søger på trendsales kan du helt sikkert finde det

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

27. marts 2011

twinny

jeg brugte madolie..... oog lod det sidde natten over og nuldrede dem ud..... Man kan også købe noget fjerner over netten. Det gik fint.....

Også skal du nok købe dig en fantastisk god hår kur bagefter...

held og lykke.

Anmeld

27. marts 2011

Preghiera

numsefisk skriver:

Du skal have købt noget remover mener jeg det hedder. 

Hvis du søger på trendsales kan du helt sikkert finde det

Super! Kan det så fjerne kreatinen? For havde hørt noget om at remover kun kan fjerne tape men ikke hot fusion...?

Anmeld

27. marts 2011

Preghiera

Baby-støv skriver:

jeg brugte madolie..... oog lod det sidde natten over.... Man kan også købe noget fjerner over netten. Det gik fint.....

Også skal du nok købe dig en fantastisk god hår kur bagefter...

TRO mig - I will!!

Har en "rekreationsplan" for mit hår... klippet spidser + hårkur + solfaktor shampoo til sommeren.. så burde det gå godt igen

Øv hvor er det bare uretfærdigt at jeg har tyndt hår der kun kan nå skuldrene

Anmeld

27. marts 2011

kiwifrugten

Jeg brugte masser af balsam. Puttede det i og trak stille og roligt håret af. Men ja ellers remover

Anmeld

27. marts 2011

LRJ

Preghiera skriver:

SUK! Sidder lige og hader mig selv, for hvis der er noget jeg ikke kan stå for, så er det at prøve HVAD-SOM-HELST for at få langt hår... Og ja, så fik jeg jo så extensions (hot fusion) for ca. 8 mdr. siden.

Det jeg sidder med nu er et KREATIN-DREADLOCK-HELVEDE og jeg gider ikke længere ha hverken "tapet", Clip'et, limet, syet hår på igen!  

Hvordan skal jeg få fjernet de åndssvage extensions (jeg er simpelthen for flov til at gå til en frisør med mit knækkede, slidte og sammenfiltrede hår )

Håber der er nogle piger der har prøvet noget lignende og som kan komme med et godt råd til at få fjernet det dumme hår!

Tak!

Jeg brugte Removeren, citronsaft, loppeshampoo, Olie alt hva jeg kunne, og det der tog det bedst ved mig var loppeshampooen endte dog med at gå til frisøren og få hende til at fjerne det, og det lykkes hende, på nær hun måtte klippe to små totter af

Anmeld

27. marts 2011

Dontkno

Ej det er simpelthen noget af det værste! .. Jeg kan slet slet ikke anbefale det lort du har prøvet, det er lort du kan udsætte dit hår for, og jeg har selv eksperimenteret med alt det crap.

Nu bruger jeg selv Clips on and of, når det er jeg skal ud og se " lidt godt ud".

Ellers lad dit eget hår gru, brug varme beskyttelse, hårkure nogen gange om ugen, plej dit hår, og sørg får at få klippet dine spalte spidser når det er.

Så skal det nok vokse også er du fri for alt det fake crap, fordi man mister altså også meget hår af det.

Og nu for din sitaution.

så brug noget Hår-Olie til dit hår, og lad det sidde 2-3 timer så det er blødt, og kæmp med en hårkam at få de der dumme knuder ud.

OBS: Vask dit hår først, og kom balsam i og lad det sidde i 10 min. og derefter tør det med en håndklæde så det stadig er fugtigt og lidt vådt dit hår, før det kommer det der Olie i .

Anmeld

27. marts 2011

twinny

Preghiera skriver:

TRO mig - I will!!

Har en "rekreationsplan" for mit hår... klippet spidser + hårkur + solfaktor shampoo til sommeren.. så burde det gå godt igen

Øv hvor er det bare uretfærdigt at jeg har tyndt hår der kun kan nå skuldrene

ja kunne kun forestille mig det.. Men madolie fungerede rigtig godt for mig uden mit hår blev smadret.... Bare lade det sidde natten over så det får ind og opløser det også nuldrede jeg det ud.... Og håret har også godt af en masse olie....

Anmeld

27. marts 2011

Preghiera

Dontkno skriver:

Ej det er simpelthen noget af det værste! .. Jeg kan slet slet ikke anbefale det lort du har prøvet, det er lort du kan udsætte dit hår for, og jeg har selv eksperimenteret med alt det crap.

Nu bruger jeg selv Clips on and of, når det er jeg skal ud og se " lidt godt ud".

Ellers lad dit eget hår gru, brug varme beskyttelse, hårkure nogen gange om ugen, plej dit hår, og sørg får at få klippet dine spalte spidser når det er.

Så skal det nok vokse også er du fri for alt det fake crap, fordi man mister altså også meget hår af det.

Og nu for din sitaution.

så brug noget Hår-Olie til dit hår, og lad det sidde 2-3 timer så det er blødt, og kæmp med en hårkam at få de der dumme knuder ud.

OBS: Vask dit hår først, og kom balsam i og lad det sidde i 10 min. og derefter tør det med en håndklæde så det stadig er fugtigt og lidt vådt dit hår, før det kommer det der Olie i .

Uh okay, du lyder jo.... erfaren  - Så jeg lytter..

Heh... Jeg havde også tænkt mig at vente til jeg havde et par clip-on/off extensions (SOM NØDLØSNING!) og ellers skal mit hår bare forkæles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.