Farvel tøser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Dictes mor

msax skriver:

Uhh - du sætter ord på mange af mine tanker...

Jeg har dog ansøgt om "medlemskab" men har ikke planer om at blive plus medlem, og kan derfor ikke være med i debatten derinde.

Min frygt er også at vi bliver til "de gode" og "de onde", og det vil bare gøre mig frygtelig ked hvis det er sådan det bliver.

I er jo for fa'en min livlinje - uden jer havde jeg manglet det frirum vi har opbygget.

Mette

Jeg er ligesom dig Mette, heller ikke plusmedlem, og økonomien tillader ikke at jeg bliver det, så jeg kommer heller ikke til at kunne skrive i den hemmelige gruppe. Jeg håber ikke, at det bliver opdelt og at al liv går af den her gruppe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

anna-jonas

Jeg håber at gruppen fortsætter som hidtil.............altså på dette forum. Jeg vil ihvertilfælde gøre mit til, at bevare sammenholdet og korpsånden. Det er også helt iorden, hvis der er nogle der har brug for et, ikke offentligt rum, til visse problemstillinger.

Anmeld

27. marts 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Jeg håber at gruppen fortsætter som hidtil.............altså på dette forum. Jeg vil ihvertilfælde gøre mit til, at bevare sammenholdet og korpsånden. Det er også helt iorden, hvis der er nogle der har brug for et, ikke offentligt rum, til visse problemstillinger.

Jeg mener det samme, som Mette.

Anmeld

27. marts 2011

anna-jonas

Rose <3 skriver:

Jeg mener det samme, som Mette.

Nemli' ja.............

Anmeld

27. marts 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Nemli' ja.............

Anmeld

27. marts 2011

sarahb

JustAnotherName skriver:

Jeg er heller ikke PLUS-medlem.

Men jeg har søgt medlemsskab af gruppen, da jeg gerne vil læse med. Og det er da irriterende ikke at kunne svare. Men worst-case, så kan man jo skrive privat til den eller de personer, som har oprettet indlæg derinde, hvis man brænder for at svare noget til dem.

Men det er HERINDE jeg er, og hører til. Det er herinde, at jeg har mulighed for at oprette og besvare indlæg. Og jeg er heller ikke færdig med at "lukke op for posen", stille spørgsmål og dele billeder, mv.

JEG ER SÅ STOLT AF AT VÆRE EN "NS'er"   
Og jeg lurer dér og skriver her. Bare jeg kan bevare at være en del af det/Jer. Og jeg håber ikke at den nye gruppe bliver en fuldstændig erstatning for dette. Det vil jeg da være ked af!

Har det helt som dig

Anmeld

28. marts 2011

Ranarupta

Ja, det lukkede rum må være til de ømtålelige emner...

Elsker NS! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.