Jeg stopper ikke herinde... så nemt slipper I ikke for mig, men jeg søger ikke om at blive medlem af Familien NS.
Jeg har altid været - og er stadigvæk - stolt over vores gruppe herinde og at vi har formået at være der for hinanden og at vi altid har holdt en pæn tone på trods af at bølgerne har gået højt andre steder på baby.dk.
Vi er igennem tiden blevet udvidet med flere og flere der ikke oprindeligt kom fra NS og jeg synes kun det har gjort vores gruppe stærkere og mere varieret og hver eneste ny har tilført noget unikt og givet en del af dem selv og det har været dejligt at følge med i både de nye og de gamles liv...
Med oprettelsen af denne gruppe, forudser jeg at mere og mere af livet i NS flytter derind og at der derfor bliver lukket effektivt ned for at der kommer flere ind og er med, og "Dem og Os" mentaliteten bliver mere og mere udtalt og det ønsker jeg ikke at deltage i.
Jeg skriver sjældent anonyme indlæg og skriver ikke noget herinde jeg ikke kan stå 100% ved overfor resten af verden og har derfor intet behov for yderligere anonymitet, hverken på min eller min families vegne.
Jeg forstår at min beslutning efter al sandsynlighed kommer til at betyde at jeg glider mere og mere ud i periferien af NS gruppen og det er jeg rigtig ked af, men jeg er også nødt til at stå ved mine principper og alt i mig siger at yderligere lukkethed er forkert og at den nye gruppe derfor ikke er for mig.
Jeg er stolt af hvad vi har skabt herinde og jeg håber at I også er det... I skal ihvertfald have et

allesammen
Anmeld