Nååårh, NM har lige lært at kysse godnat.

Vi var på vej i seng og hun gik rundt og legede, mens Michael lå på sofaen og så TV. Så spurgte jeg hende, om hun kunne give Far et godnatkys og så gik hun direkte hen til ham og strakte sin lille hals frem og plantede sin mund lige midt på hans.
Jaaaahrmen, hvor var hun sød!! Vi klappede og jublede til hun blev helt genert og så bad jeg hende om at gøre det samme igen, for jeg skulle lige teste, om det bare var et tilfælde, men nej, hun gav ham et kys mere.

Jeg synes bare, der sker meget for tiden!
I dag da Michael havde været ude at handle tog han hende med ud for at hjælpe med at hente varerne ind fra bilen. Jeg var i gang med at sætte vaskemaskinen igang og var lidt fraværende. Jeg hørte ham sige, "Kan du give Mor den her" og så hørte jeg lidt masen og rabalder ude fra terassen, men læste på vaskepulver pakke, så jeg tænkte ikke rigtigt over det. Gik så forbi døren og fik øje på min meget lille trold på vej op ad trappen med en pakke fiskefrikadeller i den ene hånd og kun en sko på fødderne.
Jeg nåede endda at stå en lille tid og glo, før jeg det gik op for mig, at hun da overhovedet ikke var i stand til den slags! Eller i hvert fald ikke havde været det lige før. Skyndte mig at samle hende op og gik ud til husbond og gjorde ham opmærksom på, at hun da ikke selv kunne gå på trapper endnu og det havde han så heller ikke lige tænkt over og det kunne vi jo så også konstatere, at hun faktisk godt kunne.

Så hun havde forceret et trappetrin i garagen, 2 høje dørtrin og næsten de to trin op til vores hus og kun mistet én sko i processen.
Det var vi meget imponerede over.
Kh fra Birgitte, som synes jeg har verdens dygtigste, dejligste lille, bitte pige