hvordan reagere man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. oktober 2008

Plysbjørnen

når en egen mormor skriver:

"Hej. Har du ikke snart smidt ungen?"

Jeg blev mundlam... Synes det er en ond (det bedste ord jeg lige kunne finde) måde at spørge om jeg har født på...

Er det bare mig der er sippet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

Loggidut

ha ha....ja trold...ned på jorden...du har sgu da en dejlig frisk mormor...ha ha...fed måde at sige det på...

min mormor, som vi så kaldte bedste var sgu lige så frisk...vil da godt lige sætte dig ind i hvad jeg mener:

for mange år siden, min storebror var ganske lille, omkring de 5 vil jeg tro...ha ha, så sad hele familien til kaffe...der bliver så diskuteret en eller anden dato, og min far siger til min bror...smut lige ind i fars sengeskuffe og hent hans lille lommebog, og Søren gjore som søren skulle,...og ud kommer han med Weekendsex...det der lille gokkeblad der engang fantes (gad vide om det eksistere endnu) og min far blev self. helt rød i kammen...men min bedste var vildt hurtig...giv mig det lige søren siger hun så, og midt i kaffe og kage, gav hun sig til at læse op af det, som om det var den mest almindelige historie hun skulle fortælle...

nu kan jeg så fortælle dig at søren er..hmmm....45 mener jeg, så det er altså nogen år tilbage...men en sippet bedste...det havde jeg ikke.

Trold på med vanten, brug kræfterne på at presse i stedet...lål...

Anmeld

18. oktober 2008

Tikki

ha ha ja, hun lyder frisk........og når jeg så har grinet færdig, så vil jeg altså sige, at du ikke er sippet. Jeg tror faktisk helt ærligt, jeg ville lave total hønserøv, hvis nogen talte sådan til mig - og det er lige meget om det er mormor eller min veninde........men nu er det heller ikke min jagon (det er lidt sådan en Københavnerkommentar ) OG så er man altså ekstra følsom, når man går og venter. Jeg kan huske, jeg bare ikke orkede at folk spurgte til fødslen, men de gjorde ikke andet end konstant at spørge.....og hvis de skal spørge, så kan de sgu spørge ordentligt

Jeanette, som reagerer alt efter hvilket humør hun er i ....og det kan sgu være lidt svingende.

Anmeld

18. oktober 2008

Tynen

Årh, hvor kan jeg bare godt huske de der lede smsér med indholdet:
Er der sket noget? Er der tegn på noget? og Hvae, skal du ikke til at i gang med at få den unge ud? osv. og jeg var ved at BRÆKKE mig!

Hold jeres kæft, og lad mig være i fred!!
Og de skulle da slet ikke prøve at skrive det i en sjov tone.

Ved egentlig ikke hvorfor man reagerer sådan - Det er jo sikkert ment ganske pænt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.