ha ha....ja trold...ned på jorden...du har sgu da en dejlig frisk mormor...ha ha...fed måde at sige det på...
min mormor, som vi så kaldte bedste var sgu lige så frisk...vil da godt lige sætte dig ind i hvad jeg mener:
for mange år siden, min storebror var ganske lille, omkring de 5 vil jeg tro...ha ha, så sad hele familien til kaffe...der bliver så diskuteret en eller anden dato, og min far siger til min bror...smut lige ind i fars sengeskuffe og hent hans lille lommebog, og Søren gjore som søren skulle,...og ud kommer han med Weekendsex...det der lille gokkeblad der engang fantes (gad vide om det eksistere endnu) og min far blev self. helt rød i kammen...men min bedste var vildt hurtig...giv mig det lige søren siger hun så, og midt i kaffe og kage, gav hun sig til at læse op af det, som om det var den mest almindelige historie hun skulle fortælle...
nu kan jeg så fortælle dig at søren er..hmmm....45 mener jeg, så det er altså nogen år tilbage...men en sippet bedste...det havde jeg ikke.

Trold på med vanten, brug kræfterne på at presse i stedet...lål...
Anmeld