Tøj til store drenge på 5 år og ældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.158 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. oktober 2008

Honningblomst

Hvor pokker køber I det henne....meget af det jeg finder er for barnligt til store drenge og andet findes ikke i store størrelser...( 134cm og op...)
Hvor køber I tøj til de store børn..??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Hvor pokker køber I det henne....meget af det jeg finder er for barnligt til store drenge og andet findes ikke i store størrelser...( 134cm og op...)
Knus Eva..

Kender godt problemet... syntes den alder er lidt tosset... nemlig også hos piger... så håber du får nogle gode svar og hopper lige med på dit spørgsmål hvis det er iorden søde...

Har du set mit IdaT spørgsmål... ?

Knus Pia

Anmeld

17. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

Knus Eva..

Kender godt problemet... syntes den alder er lidt tosset... nemlig også hos piger... så håber du får nogle gode svar og hopper lige med på dit spørgsmål hvis det er iorden søde...

Knus Pia

Ja, det er altså lidt svært....hmm..
Næ, det har jeg ikke set...

Knus Eva...

Anmeld

17. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Knus Eva..

Knus Pia

Ja, det er altså lidt svært....hmm..
Næ, det har jeg ikke set...

Knus Eva...

Så se lige 76.gif SMILER

Anmeld

17. oktober 2008

fam.4xc

Eva skriver:

Knus Eva..

Til mine nevøer ku man få en del i NAME IT da de var i den alder - nu hvor de er 9 & 11 år og man helst skal ku se boxershortsene over cowboybukserne der iøvrigt også helst skal ha en streg maling ned af benene bagpå er det i Quint, Bad boys/girls og pelle pelle butikkerne der blir købt tøj

Anmeld

17. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Eva skriver:

Knus Eva..

Til mine nevøer ku man få en del i NAME IT da de var i den alder - nu hvor de er 9 & 11 år og man helst skal ku se boxershortsene over cowboybukserne der iøvrigt også helst skal ha en streg maling ned af benene bagpå er det i Quint, Bad boys/girls og pelle pelle butikkerne der blir købt tøj

Ej, hvor vildt at de går op i mærker osv...jeg køber bare til jeppe og det er godt nok sjældent han ikke vil have det...mærker er vidst en by i Rusland i hans verden, endnu...heldigvis.
Men ja, må søge lidt på name it...
Tak for svar Camilla...

Anmeld

17. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg køber en del i Badboys, lidt i H&M og ellers på nettet ( www.guvernanten.dk) hun har tit gode billige tilbud på tøj og så kommer hun hen til min lejlighed og afl det personligt og jeg sparer porto.....DEt er service hihi

Jeg har en dreng på 7 år der bruger 134/140 og en stor dreng på 11 der bruger str 164

Hilsen

Lotte

Anmeld

17. oktober 2008

Honningblomst

Zuzet skriver:

Hejsa

Jeg køber en del i Badboys, lidt i H&M og ellers på nettet ( www.guvernanten.dk) hun har tit gode billige tilbud på tøj og så kommer hun hen til min lejlighed og afl det personligt og jeg sparer porto.....DEt er service hihi

Jeg har en dreng på 7 år der bruger 134/140 og en stor dreng på 11 der bruger str 164

Hilsen

Lotte

Tak for svar...sikke en fin service du der får...
Min på 5 år bruger også 134-140 og den store på 11 år bruger 146...
Må ind og kikke på det...
Knus..

Anmeld

17. oktober 2008

fam.4xc

Eva skriver:

fam.4xc skriver:

Eva skriver:

Knus Eva..

Ej, hvor vildt at de går op i mærker osv...jeg køber bare til jeppe og det er godt nok sjældent han ikke vil have det...mærker er vidst en by i Rusland i hans verden, endnu...heldigvis.
Men ja, må søge lidt på name it...
Tak for svar Camilla...

ja jeg driller Claes lidt med at det er samme butikker han shopper i

Anmeld

18. oktober 2008

Christinahr

Eva skriver:

Zuzet skriver:

Hejsa

Hilsen

Lotte

Tak for svar...sikke en fin service du der får...
Min på 5 år bruger også 134-140 og den store på 11 år bruger 146...
Må ind og kikke på det...
Knus..

Jeg tror du er heldig eller også er piger værre.

Ham jeg var au pair for har en søster der netop er rundet de 11 og hun ved delme godt hvilke mærker hun vil have. Hun havde i en alder af ti spurgt hvis hun selv betalte noget af det om hun så ikke måtte få en dolce & gabane trøje

Min kærestes søster er knap så slem, men det skal sidde helt bestemt og gerne mærker som fris og co og lign. Hun er ti.... Sikke en udvikling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.