A-Derma creme til dit barn ny ( god til børneeksem ) Til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

Vial

Ni-ko-li-ne skriver:

men altså, SÅ mange tilsætningsstoffer er der heller ikke i jo... men jeg vil da finde mig en tester og smøre på nogle af pletterne i supplement med den anden...

Det lyder som en god idé.

Så ikke et ord mere om Ceridal i denne her tråd. Det udviklede sig vist til at handle om noget helt andet en salg af A-derma.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Vial

MHK skriver:

Ceridal virkede kun på Hjaltes kinder -På benene og i armhulerne hvor han havde børneeksem da han var mindre, var det kun A-derma demalibour der virkede  -Og så brugte vi forebyggende Exomega 

Må hellere droppe det her eksemsnak i en salgstråd.

Er ked af at det udviklede sig sådan. Skulle ikke have startet med at skrive om Ceridal i denne her tråd.

Vi har alle forskellige erfaringer. Synes a-derma er mere "brugervenligt", men må jo lytte til min hudlæge.

Anmeld

28. marts 2011

signe.

KaMa skriver:

Jeg tænkte godt nok over det, da jeg havde skrevet det. Derfor skrev jeg også bagefter til trådstarter, at det ikke var for at ødelægge noget. A-derma er en skide lækker creme, som jeg kun kan anbefale, men har man små eksem-babyer, så er ceridal at foretrække - i følge min hudlæge. Skrev det kun fordi, at der var en, der nævnte, at der ikke var så mange stoffer i (og det er der desværre)

det også helt i orden, tænker bare at twinboys jo har sat det som en salgstråd og ikke en debat over hvilke cremer der er gode til hvad

Anmeld

28. marts 2011

signe.

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen jeg vil skam købe den ene creme

det var heller ikke for at pege fingre, bare at twinboys nok har oprettet det som en salgstråd, og ikke en debat om hvilken creme der er god til hvad

Anmeld

28. marts 2011

Vial

Mor-til-Hasse skriver:

det også helt i orden, tænker bare at twinboys jo har sat det som en salgstråd og ikke en debat over hvilke cremer der er gode til hvad

Ja, det løb helt af sporet

Anmeld

28. marts 2011

Pige2009

Mor-til-Hasse skriver:

Fordelen er jo at hver gang får den lige en Op'er

Anmeld

28. marts 2011

smokin

KaMa skriver:

Forresten. Hvis I ikke har prøvet Ceridal, så giv det en chance. Det altså det bedste.

Ceridal er luksus! Har du prøvet olien? Malou havde noget udslæt rundt om munden og det tog det og gjorde hende så blød og lækker.. ÅH I just love ceridal! 

Anmeld

28. marts 2011

Lisette 84

Angående cremen som er til salg... Er den solgt endnu ?  Jeg er bestemt interesseret i at købe... Vi har måttet prøve os frem og har prøvet næsten det hele...A-dherma er bestemt det bedste for vores dreng.. Den er endda meget bedre end den vi købte på recept fra hudlægen.... Kan kun anbefales.......

Vil gerne købe hvis de stadig er til salg ?

Anmeld

28. marts 2011

Ni-ko-li-ne

twinboys skriver:

scrollup scrolldown
Helende, plejende og beskyttende creme til tør og meget tør hud

Produktfordele
Exomega creme er en helende, plejende, fugtgivende og beskyttende creme til tør og meget tør hud i ansigt og på krop. Fedtindhold: 28%. Absorberes hurtigt uden at fedte.
Indeholder IKKE parfume og parabener
Kan anvendes af spædbørn, børn og voksne.

Anvendelse
Masseres forsigtigt ind i huden på udsatte områder efter omhyggelig vask med fx. sæbefri vaskebar eller Exomega vaskeolie.
Må ikke anvendes på områder hvor huden ikke er intakt.
Er god som supplement til medicinsk behandling af atopisk eksem - under og mellem udbrud

Gode råd
Kan med fordel anvendes sammen med Exomega vaskeolie, da olien beskytter huden under bad og forlænger virkningen af Exomega creme.
Til håndeksem anbefales A-derma håndcreme.
Hvis eksemhuden har revner anvendes Dermalibour creme eller stick.

A-Derma produkterne virker beskyttende, genopbyggende og tilfører huden fugt, samt dæmper kløe og irritation.
Serien er specielt udviklet til synlige hudproblemer hos børn og voksne. Den er baseret på naturlige aktive stoffer, hvis virkning er videnskabeligt dokumenteret. Den indeholder havrekstrakt fra Rhealba® havren, skiller sig ud med sine særligt aktive ingredienser, deriblandt et højt indhold af stivelse (amylose og amylopectin), som virker fremmende på celledannelsen og er fugtgivende. Rhealba® indeholder desuden naturlige, essentielle fedtsyrer og proteinder, samt E-vitamin, selen, jern, kobber, zink og mangan.

Exomega hudpleje dækker ethvert behov for pleje af tør irriteret hud. Udover havreekstrakt fra Rhealba® havren indeholder den også Omega 6-fedtsyrer fra kæmpenatlysplanten, der stabiliserer hudens fedtbalance, mens B3 vitamin genopbygger hudens forsvar og nedsætter risikoen for bakterieangreb.
Exomega kan nedsætte behovet for medicinsk behandling, da risikoen for eksemlignende udbrud aftager.
Produkterne har forskelligt fedtindhold og dækker derfor også hudens varierende behov - afhængig af tilstand, årstid etc.
TIL SALG NY PRIS PR: STK: 249kr...
KOM MED 1 BUD

Hvor meget for den ene inkl Porto?

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor meget i alt for den ene?

sælger helst samlet alt i alt for to stk incl. porto er 341kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.