A-Derma creme til dit barn ny ( god til børneeksem ) Til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

Vial

Ni-ko-li-ne skriver:

A-derma Exomega creme koster 244.95kr på det sted du nævner, den der er billigere er en milk ikke en creme

Okay.

Heldigvis er der lidt over 30 kr at spare på ceridalen. Så køber jeg bare en masse ind. Det skal jo kunne betale sig med portoen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Vial

Ni-ko-li-ne skriver:

ja fedt og fugt....

Nikolines provokeres dog også af allergier... hun tåler ikke æg... tomat... appelsin... de to sidstnævnte dog mest pga syreindholdet... det irriterer huden

Forresten. Hvis I ikke har prøvet Ceridal, så giv det en chance. Det altså det bedste.

Anmeld

28. marts 2011

Ni-ko-li-ne

KaMa skriver:

Forresten. Hvis I ikke har prøvet Ceridal, så giv det en chance. Det altså det bedste.

kun hvis vi kan få en tester, for jeg er simpelthen for bange for hvis eksemet blusser op igen... A-derma fungerer nemli rigtig godt for os

Anmeld

28. marts 2011

signe.

KaMa skriver:

er ikke helt sikker på det er tilladt at sige andre cremer er bedre end den der er til salg på en salgstråd bare lige så du ikke får en besked fra staff

Anmeld

28. marts 2011

Vial

Ni-ko-li-ne skriver:

kun hvis vi kan få en tester, for jeg er simpelthen for bange for hvis eksemet blusser op igen... A-derma fungerer nemli rigtig godt for os

Man kan få en gratis prøve hos GSK, men der er ikke meget i.

Jeg kan godt forstå, at du ikke har lyst til at skifte over, når I har noget, der fungerer. Der er bare mindre stoffer i Ceridalen. Kunne du evt. prøve ét sted på kroppen? Fx et ben? Lyder måske dumt..

Anmeld

28. marts 2011

Ni-ko-li-ne

KaMa skriver:

Man kan få en gratis prøve hos GSK, men der er ikke meget i.

Jeg kan godt forstå, at du ikke har lyst til at skifte over, når I har noget, der fungerer. Der er bare mindre stoffer i Ceridalen. Kunne du evt. prøve ét sted på kroppen? Fx et ben? Lyder måske dumt..

men altså, SÅ mange tilsætningsstoffer er der heller ikke i jo... men jeg vil da finde mig en tester og smøre på nogle af pletterne i supplement med den anden...

Anmeld

28. marts 2011

signe.

dette er en salgstråd.. bare lige for at nævne det.

Anmeld

28. marts 2011

Vial

Mor-til-Hasse skriver:

er ikke helt sikker på det er tilladt at sige andre cremer er bedre end den der er til salg på en salgstråd bare lige så du ikke får en besked fra staff

Jeg tænkte godt nok over det, da jeg havde skrevet det. Derfor skrev jeg også bagefter til trådstarter, at det ikke var for at ødelægge noget. A-derma er en skide lækker creme, som jeg kun kan anbefale, men har man små eksem-babyer, så er ceridal at foretrække - i følge min hudlæge. Skrev det kun fordi, at der var en, der nævnte, at der ikke var så mange stoffer i (og det er der desværre)

Anmeld

28. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Mor-til-Hasse skriver:

dette er en salgstråd.. bare lige for at nævne det.

jamen jeg vil skam købe den ene creme

Anmeld

28. marts 2011

132319

KaMa skriver:

Jeg tænkte godt nok over det, da jeg havde skrevet det. Derfor skrev jeg også bagefter til trådstarter, at det ikke var for at ødelægge noget. A-derma er en skide lækker creme, som jeg kun kan anbefale, men har man små eksem-babyer, så er ceridal at foretrække - i følge min hudlæge. Skrev det kun fordi, at der var en, der nævnte, at der ikke var så mange stoffer i (og det er der desværre)

Ceridal virkede kun på Hjaltes kinder -På benene og i armhulerne hvor han havde børneeksem da han var mindre, var det kun A-derma demalibour der virkede  -Og så brugte vi forebyggende Exomega 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.